های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۹ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مسجد گوهرشاد یک اثر معماری باستانی از دوران تیموری در جنوب حرم رضوی است که به سفارش گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری در سال 821 هجری ساخته شده است. کاشی کاری های مسجد با طاق های گنبدی و مناره ها جلوه خاصی به بنا بخشیده است. به گونه ای که به یک اثر هنر ایرانی در قلب حرم تبدیل شده است.

مسجد گوهرشاد

ایوان مشرق، ایوان جنوبی مسجد با مساحت 500 متر مربع می باشد که زیبایی خاصی به مسجد داده است. منبر صاحب الزمان در کنار محراب مشرق از نظر تاریخ از اهمیت بالایی برخوردار است. این محراب توسط استاد محمد نجار خراسانی ، نجار معروف در زمان فتحعلی شاه قاجار ساخته شده است. استفاده از چوب گردو و گلابی بدون استفاده از میخ باعث شده است که این اثر با ارزش تر و هنری تر جلوه کند.

 

مسجد گوهرشاد
کاشی کاری باشکوهی همه طرف مسجد را پوشانده است و تمام دیوارها با نامهای خدا ، آیات و احادیث قرآنی تزئین شده است. نسخه خطی برجسته و تاریخی فرزند گوهرشاد چشم را بر ایوان مقصوره جلب می کند. تاریخ تأسیس مسجد روی آثار کاشی کاری معرق شده است.

دو ایوان غربی و شرقی، مسجد را به بن بست امام خمینی (ره) و بن بست شیخ بهایی متصل می کند. ایوان جنوبی به ایوان مقصوره و ایوان شمالی به ایوان دارالسیاده معروف هستند. مسجد گوهرشاد دارای صحنی به وسعت 2800 متر مربع است. ساختمان مسجد شامل 8 ایوان زیبا می باشد. این مسجد در کنار حرم مطهر سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به مشهد جذب می کند. جهت رزرو هتل و یا دریافت اطلاعات کامل هتل ها در مشهد ، میتوانید به وب سایت “های هتل” با آدرس اینترنتی hihotel.ir مراجعه کنید.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

رزرو اتاق هتل فرایندی است که ممکن است در بین کشورها متفاوت باشد. همچنین ممکن است به اسناد و مدارک مختلفی احتیاج داشته باشد.

نحوه رزرو هتل در ایران

در سامانه رزرواسیون ” های هتل “ ، رزرو هتل شما با راحت ترین و قابل اطمینان ترین روش انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های ایران به وب سایت hihotel.ir مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 38584050-051 با ما تماس بگیرید.

رزرو هتل در ایران

بیشتر هتل های ایران دارای اتاق های مختلف با استاندارد های متفاوتی هستند. کیفیت اتاق ها نیز با توجه به تعداد ستاره هتل متفاوت است. میهمانی که به تنهایی قصد اقامت رزرو هتل در ایران را دارد برای احراز هویت و دریافت اتاق در هتل باید شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشد و پس از تحویل این مدارک به کارمند پذیرش هتل در صورتی که اتاق برای ایشان از قبل رزرو شده باشد، اتاق را برای اقامت به ایشان تحویل خواهند داد.دقت نمایید برخی از هتل ها از پذیرش خانم تنها خودداری می نمایند، بنابراین اگر خانمی به تنهایی قصد اقامت در هتل را دارد لازم است قبل از رزرو هتل از واحد رزرواسیون این موضوع را سوال نماید.

رزرو هتل در ایران 

اگر قصد اقامت در هتل به همراه خانواده را دارید باید در هنگام رزرو اتاق دقت داشته باشید که فقط افراد محرم می توانند در یک اتاق باهم اقامت کنند و همچنین در هنگام ورود به هتل نیز باید مدارک محرمیت را به همراه داشته باشید که شامل شناسنامه و کارت ملی آقا و خانم و یا کارت ملی آقا و خانم به همراه عقد نامه معتبر می باشد. توجه نمایید اگر فرزند خردسال و یا نوجوان به همراه شما می باشد ایشان نیز باید برای احراز هویت، مدارک خود اعم از شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشد.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

برای افرادی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، حداکثر رساندن درآمد از اولویت های اصلی است و دستیابی به این هدف غالباً در زمان مناسب به استراتژی مناسب قیمت گذاری در هتل نیاز دارد. در حقیقت ، ایجاد تنظیم نرخ اتاق بر اساس تقاضا ، تقسیم مشتری و سایر عوامل می تواند کلید موفقیت کلی کسب و کار باشد. در این مقاله ، به استراتژی قیمت گذاری که هتل ها می توانند در استراتژی مدیریت درآمد خود ، به منظور افزایش میزان درآمد حاصل از آنها اتخاذ کنند ، اشاره می کنیم.

کدهای تخفیف برای تحریک رزرو مستقیم

قیمت گذاری هتل

در حالی که استراتژی برابری نرخ مصوب ممکن است برخی از پلن های قیمت گذاری که می تواند باعث تحریک رزرو مستقیم هتل شود را مانع شود ، اما استفاده از کدهای تخفیف برای تشویق رزرو مستقیم یک استراتژی بسیار کارآمد است. بنابراین ، هنگامی که یک مهمان بعد از رزرو از طریق شخص ثالث به هتل مراجعه می کند ، می توانید برای هر نوع رزرو مستقیم آینده که با شما انجام می شود ، به آن ها کد تخفیف پیشنهاد دهید. اگر این استراتژی منجر به اقامت دوباره در آینده شود ، مزیتی دوجانبه برای تشویق رزرو مجدد و ترغیب آن ها به صورت مستقیم رزرو دارد.

پکیج پیشنهاد دهید.

قیمت گذاری هتل

یکی دیگر از گزینه های خوب برای افرادی که در هتل تلاش می کنند تا حداکثر درآمد را به دست آورند ، ایجاد پکیج هایی است که باعث می شود مشتریان هزینه بیشتر برای خدمات بیشتر بپردازند. خدمات یا محصولاتی که ممکن است در پکیج وجود داشته باشد شامل وعده های غذایی ، دسترسی به سالن ورزشی، تجهیزات و غیره است.

در پکیج ، نرخ واقعی اتاق ممکن است به تنهایی کمتر از نرخ معادل اتاق بدون پکیج باشد. با این حال ، هتل قادر به فروش همزمان کالاهای بیشتری خواهد بود.

سامانه رزرواسیون "های هتل " جهت کسب رضایت و اعتماد مسافران عزیز مشهد مقدس ، اقدام به ارائه اقامت رایگان تحت عنوان طرح " سفر اولی ها " نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت hihotel.ir  مراجعه نمایید.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

بازاریابی شهری به یک استراتژی بازاریابی ، که در آن شهر خاصی مد نظر است، با هدف جذب تعداد بیشتری مسافر ، اشاره دارد. به طور کلی ، هدف از تلاش بازاریابی این است که شهر شما را از سایر شهرها متمایز کند. استراتژی های موفقیت آمیز در بازاریابی شهر می تواند به رونق صنعت گردشگری محلی کمک کند.

بازاریابی شهری

 وب سایت طراحی کنید.

تعداد زیادی از گردشگران بالقوه شهر برای دریافت اطلاعات کامل تر به اینترنت روی خواهند آورد ، به همین دلیل بسیار ضروری است که یک وب سایت قانع کننده ایجاد کنید تا بتوانید شهر خود، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری آن را به نمایش بگذارید. یک وب سایت می تواند به شما در تبلیغ نقاط فروش کمک کند.

برای برجسته نمودن ویژگی های خاص شهر می توانید از نمونه ها ، تصاویر ، فیلم ها و پست های وبلاگ استفاده کنید ، همچنین در حالی که می توانید اطلاعات سفر را نیز ارائه دهید ، برخی از سایت های توریستی شهر را تبلیغ کنید و یا کوپن و کد تخفیف ارائه دهید. علاوه بر محتوای خوب، وب سایت شما باید بهینه سازی شده و تجربه کاربری خوبی نیز ارائه دهد.

برای بازدید از هتل های مشهد به همراه قیمت و اطلاعات کامل آن ها می توانید به وب سایت “های هتل” مراجعه کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید.

بازاریابی شهری

به طور معمول ، پلن های بازاریابی شهری شما باید بر ارتقاء و یا انتقال تجربیات نیز متمرکز باشد. بنابراین باید به روش های ترغیب ایجاد محتوا توسط بازدیدکنندگان بیاندیشید. می توانید به روش های مختلف از مسافران بخواهید از هشتگ شما در رسانه های اجتماعی استفاده کنند، یا بخشی از وب سایت خود را برای درج فیلم یا عکس اختصاص دهید. بسیاری از مسافران بالقوه این نوع بازاریابی غیرمستقیم را قانع کننده تر می دانند، زیرا این تبلیغات از مردم عادی سرچشمه می گیرد که قصد بازاریابی ندارند.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

بهترین راه برای اطمینان از اینکه اتاق هتل مورد نظر خود را دریافت می کنید و به بهترین نحو نیازهای شما را برآورده می کند ، این است که از خودتان یکسری سؤالات را بپرسید. و دوم اینکه ، حتماً به جزئیات اتاق ارائه شده توسط هتلی که رزرو می کنید ، توجه کنید تا ببینید اصطلاحات اتاق هایی که به کار می برند آیا همان چیزی است که فکر می کنید یا خیر.

چند نفر نیاز به اتاق خواب دارند؟ اگر بیش از چهار نفر هستید ، ممکن است یک سوییت بهترین گزینه برای شما باشد. هر چند اکثر اتاق های استاندارد هتل با هزینه اضافی یک تختخواب اضافه را نیز در اختیار شما قرار می دهند ، اما اتاق های استاندارد به شکلی هستند که ممکن است تختخواب اضافی بسیار جاگیر باشد.

اتاق خواب هتل

چقدر از زمان سفر خود را در اتاق هتل می گذرانید؟ اگر فکر می کنید مجبورید زمان زیادی را در اتاق هتل بگذرانید ، پس رزرو یک سوییت تقریباً بهترین گزینه خواهد بود. اتاق های استاندارد هتل تقریبا فضای کوچکی دارند و این مسئله باعث می شود فضای مورد نیاز شما فراهم نشود.

آیا می خواهید هنگام مسافرت وعده های غذایی را خودتان بپزید؟ اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید ، هتل آپارتمان ها با آشپرخانه ای که در اختیار شما میگذارند، بسیار مناسب می باشد. با این حال ، اگر نمی خواهید خرید و آشپزی کنید، سوییت ها با یخچال و فریزر کوچک و مایکروویو استاندارد احتمالاً مناسب شما خواهد بود.

هتل آپارتمان

بودجه شما چقدر است؟ یک سوییت تقریباً بیشتر از یک اتاق هزینه خواهد داشت ، اما این بدان معنی نیست که همیشه گران ترین گزینه است. به عنوان مثال ، اگر تعداد همسفران شما زیاد است، رزرو کردن یک سوئیت از رزرو دو اتاق جداگانه با تخت های کافی ، هزینه کمتری دارد.

اتاق هتل

اگر از انتخاب خود مطمئن نیستید ، می توانید با تماس مستقیم به شماره 38584050-051 اطلاعات کافی را جهت رزرو هتل به دست آورید. کارشناسان ما نه تنها می توانند تمام جزئیات را به شما ارائه دهند ، بلکه می توانند اطمینان حاصل کنند که از اقامتگاه های مورد نیاز خود برای گذراندن اقامتی راحت استفاده می کنید.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

 

گردشگری سلامت را می توان به عنوان فرایند سفر به خارج از کشور محل اقامت به منظور دریافت مراقبت های پزشکی تعریف کرد. رشد محبوبیت گردشگری سلامت توجه سیاست گذاران ، محققان و رسانه ها را به خود جلب کرده است. در ابتدا ، این اصطلاح به مسافرت بیماران از کشورهای کمتر توسعه یافته به کشورهای توسعه یافته برای پیگیری معالجاتی که در وطن آنها وجود ندارد ، اطلاق می شد.

 

امروز ما هر دو تغییر کیفی و کمی را در تحرک بیمار تجربه می کنیم ، زیرا افراد برای دستیابی به خدمات درمانی از کشورهای ثروتمندتر به کشورهای کمتر توسعه یافته سفر می کنند. چنین تغییراتی عمدتاً ناشی از پایین بودن هزینه درمان در کشورهای کمتر توسعه یافته ، دسترسی به پروازهای ارزان و افزایش بازاریابی و اطلاعات مصرف کننده آنلاین در مورد در دسترس بودن خدمات پزشکی است.

 

 

آنچه واقعاً واژه " گردشگری " را در مفهوم گردشگری سلامت قرار می دهد این است که افراد اغلب پس از طی مراحل پزشکی در کشور خارجی می مانند. از این رو مسافران می توانند با بازدید از گشت و گذار ، سفرهای روزانه یا شرکت در سایر فعالیت های سنتی گردشگری از بازدید خود از این مکان استفاده کنند.

 

گردشگری سلامت نمایانگر پدیده جهانی و چند میلیارد دلاری است که پیش بینی می شود طی دهه آینده رشد قابل توجهی داشته باشد. برای فردی که علاقه مند به خدمات درمانی است ، هزینه مهمترین عامل در تصمیم گیری برای دریافت مراقبت های پزشکی در خارج از کشور است.

 

 

از آنجا که هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده و سایر نقاط جهان به شدت زیاد است ، بسیاری از کارفرمایان و شرکت های بیمه شروع به ارایه گردشگری سلامت به عنوان راهی برای پایین آوردن هزینه ها کردند. بیشتر کشورها در سراسر جهان فواید مالی این بازار نوظهور را مشاهده می کنند ، بنابراین خدمات پزشکی عالی را با قیمت های کمتری ارائه می دهند. دلیل اصلی اینکه کلینیک ها و بیمارستان ها در کشورهای در حال توسعه قادر به کاهش قیمت خود هستند ، ارتباط مستقیمی با وضعیت اقتصادی کشور دارد.

 

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

تور های مجازی مسافرتی و گردشگری یکی از تغییرات بزرگ صنعت سفر در عصر اینترنت است. با یک تور مجازی 360 درجه و منعطف ، اطمینان حاصل کنید که امکانات برای شما به بهترین وجه ممکن ارائه شده است. تقریباً هر آژانس مسافرتی تور های مجازی زیبایی را برای اسپا ، مراکز همایش ، موزه ها ، خواص اجاره ای ، هتل ها ، استراحتگاه ها ، مقصد گردشگری و بسیاری از امکانات دیگر ایجاد می کند. اکنون بیشتر مسافران از وب به عنوان اولین منبع اطلاعاتی خود در تهیه برنامه سفر استفاده می کنند.

تور های مجازی نقش مثبتی در برنامه ریزی سفر دارند

تور های مجازی

 

 

تور های مجازی نه تنها در جذب کردن مردم برای بازدید از یک منطقه مؤثر است بلکه به آن ها کمک می کند تا برای کارهایی که می خواهند انجام دهند، برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

تصور کنید که تعطیلات آخر هفته یا یک سفر کاری چند روزه را برنامه ریزی کرده اید. استفاده از تورهای مجازی در فرایند برنامه ریزی سفر شما می تواند به شکلی بزرگ کمک کند. این فناوری یک ابزار "پیش از خرید" فوق العاده است که به شما این امکان را می دهد قبل از تصمیم گیری برای سفر ، اطلاعات کاملی از منطقه و امکانات آن را بدست آورید.

تور مجازی در حال تبدیل صنعت مسافرتی و گردشگری به روشی شگفت انگیز است ! VR می تواند تجربیات شگفت انگیزی را برای کاربران ایجاد کند هم چنین یک روش و ابزار عالی برای بازاریابی اتاق های هتل ، پرواز و محصولات مسافرتی است. به عنوان یک هتل یا یک شرکت مسافرتی ، می توانید تجارب منحصر به فرد مشتری را با عناصر VR در وب سایت خود ارائه دهید.

 

تور های مجازی

 

این فناوری از تصمیم های مختلف مشتری هنگام رزرو پشتیبانی می کند و قبل از رزرو هتل ، تجربه عالی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

ماهیت همه جانبه تور های مجازی مسافر را قادر می سازد تا نسخه مجازی یک اتاق هتل ، جاذبه گردشگری یا ... را تجربه کنند. VR می تواند باعث ایجاد احساسات قوی تر نسبت به مشاهده تصاویر یا خواندن نظرات مشتری شود. از آنجا که مشتریان معمولاً قبل از رزرو اتاق هتل به اطلاعات زیادی احتیاج دارند ، می توانید با استفاده از VR روند تحقیق و جستجوی اطلاعات را به میزان قابل توجهی کوتاه کنید. تجارب VR روشی مؤثر برای نشان دادن چگونگی اقامت به مشتریان ارائه می دهند.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری ایران ، سالانه هزاران گردشگر برای زیارت امام هشتم شیعیان از مشهد دیدن می کنند. طبیعتاً هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) همیشه محبوب بوده اند زیرا می توانید در هر زمانی که خواستید به حرم مشرف شوید و به جای گرفتن تاکسی تا حرم پیاده روی کنید. همچنین به نقاط مهم شهر نیز نزدیک خواهید بود. در ادامه لیستی از هتل های 5 ستاره مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) برای شما فراهم شده است.

هتل قصر الضیافه – اولین هتل در لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل قصر الضیافه - هتل نزدیک حرم

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم است که جهت اقامت زائران حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است. هتل قصر الضیافة از لحاظ موقعیت مکانی، تنها هتلی است که بخشی از آن در حرم مطهر رضوی واقع شده است و همین موقعیت هتل موجب دسترسی راحت زائران و مسافران به حرم می شود.

علاوه بر این مزیت، سوئیت‌هایی شیک و مجلل، خدمات و امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز جهان، فضاهایی شیک و رستوران‌هایی متنوع، از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره است.

آدرس : مشهد، حرم مطهر، صحن هدایت

هتل لوکس مدینه الرضا 

هتل لوکس مدینه الرضا - هتل نزدیک حرم

مدینه الرضا یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر مشهد است. پیاده روی تا حرم بیشتر از 5 دقیقه طول نخواهد کشید زیرا تنها 150 متر با هتل فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران گردان ، اتاق بازی کودکان ، کتابخانه و استخر اشاره کرد.

آدرس: خیابان شیرازی ، حرم مطهر ، مشهد

هتل لوکس درویشی

هتل لوکس درویشی - هتل نزدیک حرم

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) ، همان خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده است. برای رسیدن به حرم می توانید پیاده روی 10 دقیقه ای را طی کنید. اتاق هایی در ساختمان 25 طبقه این هتل رو به منظره زیبا حرم مطهر هستند. هتل دارای چندین رستوران ، یک روف گاردن، باشگاه ورزشی و فروشگاه سوغاتی است. درویشی برای افرادی که به دنبال یک هتل مجلل در نزدیکی حرم مقدس هستند ، یک انتخاب مناسب است.

آدرس: بین امام رضا 24 و 26 ، خیابان امام رضا ، مشهد

جهت رزرو و یا مشاهده عکس های بیشتر می توانید از سایت "های هتل " دیدن فرمایید.

  • امیر برادران
  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می بـاشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته 25 هزار مغازه آنلاین در ایران وجود دارد که همه آن ها یک گواهی به نام ای نماد دریافت کرده اند تا بتوانند به صورت قانونی کار کنند. در این پست ، ما کمی به ای نماد و دلیل وجود آن می پردازیم.

ای نماد

ای نماد یا نماد الکترونیکی

در یک دهه گذشته ، تجارت الکترونیکی شاهد رشد مستمر در ایران بوده است. در سال 2008 بود که وزارت صنعت و معدن ایران مسئولیت تنظیم و ساماندهی فروشگاه های آنلاین را بر عهده گرفت. در سال 2012 ، شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران به عنوان یک نهاد مسئول کنترل و صدور مجوزهای ای نماد برای وب سایت های تجارت الکترونیک تأسیس می شود.

هر شرکت یا شخصی که می خواهد محصولات یا خدمات خود را بصورت آنلاین از طریق وب سایت خود بفروشد ، باید ای نماد را که شاخص رسمی یک فروشنده آنلاین مصوب و مورد اعتماد است ، بدست آورد.

ای نماد

" سامانه رزرواسیون های هتل " نیز برای جلب اعتماد، توسعه کسب و کار خود و درنهایت رفاه و آسایش کاربران خوشبختانه با تلاش روز افزون موفق به دریافت نماد الکترونیکی شده است. نشانه نماد الکترونیکی در بالای وبسایت قرار دارد و شما بدون اتلاف وقت می توانید از صحت وب سایت دیدن فرمایید.

شما می توانید در هر جای دنیا که هستید با اطمینان و آگاهی نسبت به رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد اقدام نمایید. فرقی نمی کند هتلی که مد نظر دارید چه ویژگی باید دارا باشد، سامانه های آنلاین رزرو برای رفاه و آسایش انواع سلیقه و قشرهای متفاوت هتل های مختلف با امکانات خوب در نظر گرفته است.

  • امیر برادران