های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروز چهارشنبه یکم تیرماه 1399، بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه بیماران کرونا با حضور فرمانده سپاه امام حسن(ع) استان البرز، استاندارو تعدادی از مسئولان در شهرستان فردیس افتتاح شد. این بیمارستان نیز با نام شهید طهرانی مقدم نامگذاری شد.

بیمارستان صحرایی

عزیزاله شهبازی در پی این اقدام گفت: ما برای تامین، تجهیز و ارتقای خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا ازهیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

همچنین بیان کرد: در تمامی شهرستان های البرز راه اندازی این چنین بیمارستان و نقاهتگاه در دستور کار است که نخست در شهرستان فردیس به اجرا درآمد. در حال حاضر 200 تخت برای بیماران مبتلا به این ویروس در فردیس پیش بینی شده است.

وی افزود: در فردیس در کنار بیمارستان صحرایی و نبودن تخت بیمارستانی، یک سالن ورزشی نیز به منظور نقاهتگاه بیماران کرونایی با 100 تخت مجهز شد. این تخت ها بسیار خوب و همراه با امکانات جدید قرار داده شده و همچنین در این نقاهتگاه تمام ملزوماتی که در یک محل درمانی وجود دارد قرار گرفته است.

سالن ورزشی مجهز

شهبازی نیزبا بیان این که تعداد افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند نسبت به هفته پیش افزایش داشته است افزود: در راه اندازی این نقاهتگاه افرادی اعم از متولیان حوزه سلامت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ورزش و جوانان و فرمانداری فردیس، دانشگاه علوم پزشکی، شورای اسلامی و شهردار پردیس بسیار تلاش کرده اند.

 

این بیمارستان نیز به منظور پدافند غیرعامل در کنار بیمارستان های 18 گانه استان برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی پیش بینی شده است.

  • ۹۹/۰۵/۰۲
  • امیر برادران

بیمارستان صحرایی

فردیس

ویروس کرونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی