های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رزرو اتاق هتل فرایندی است که ممکن است در بین کشورها متفاوت باشد. همچنین ممکن است به اسناد و مدارک مختلفی احتیاج داشته باشد.

نحوه رزرو هتل در ایران

در سامانه رزرواسیون ” های هتل “ ، رزرو هتل شما با راحت ترین و قابل اطمینان ترین روش انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های ایران به وب سایت hihotel.ir مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 38584050-051 با ما تماس بگیرید.

رزرو هتل در ایران

بیشتر هتل های ایران دارای اتاق های مختلف با استاندارد های متفاوتی هستند. کیفیت اتاق ها نیز با توجه به تعداد ستاره هتل متفاوت است. میهمانی که به تنهایی قصد اقامت رزرو هتل در ایران را دارد برای احراز هویت و دریافت اتاق در هتل باید شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشد و پس از تحویل این مدارک به کارمند پذیرش هتل در صورتی که اتاق برای ایشان از قبل رزرو شده باشد، اتاق را برای اقامت به ایشان تحویل خواهند داد.دقت نمایید برخی از هتل ها از پذیرش خانم تنها خودداری می نمایند، بنابراین اگر خانمی به تنهایی قصد اقامت در هتل را دارد لازم است قبل از رزرو هتل از واحد رزرواسیون این موضوع را سوال نماید.

رزرو هتل در ایران 

اگر قصد اقامت در هتل به همراه خانواده را دارید باید در هنگام رزرو اتاق دقت داشته باشید که فقط افراد محرم می توانند در یک اتاق باهم اقامت کنند و همچنین در هنگام ورود به هتل نیز باید مدارک محرمیت را به همراه داشته باشید که شامل شناسنامه و کارت ملی آقا و خانم و یا کارت ملی آقا و خانم به همراه عقد نامه معتبر می باشد. توجه نمایید اگر فرزند خردسال و یا نوجوان به همراه شما می باشد ایشان نیز باید برای احراز هویت، مدارک خود اعم از شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشد.

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی