های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری ایران ، سالانه هزاران گردشگر برای زیارت امام هشتم شیعیان از مشهد دیدن می کنند. طبیعتاً هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) همیشه محبوب بوده اند زیرا می توانید در هر زمانی که خواستید به حرم مشرف شوید و به جای گرفتن تاکسی تا حرم پیاده روی کنید. همچنین به نقاط مهم شهر نیز نزدیک خواهید بود. در ادامه لیستی از هتل های 5 ستاره مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) برای شما فراهم شده است.

هتل قصر الضیافه – اولین هتل در لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)

هتل قصر الضیافه - هتل نزدیک حرم

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم است که جهت اقامت زائران حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است. هتل قصر الضیافة از لحاظ موقعیت مکانی، تنها هتلی است که بخشی از آن در حرم مطهر رضوی واقع شده است و همین موقعیت هتل موجب دسترسی راحت زائران و مسافران به حرم می شود.

علاوه بر این مزیت، سوئیت‌هایی شیک و مجلل، خدمات و امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای روز جهان، فضاهایی شیک و رستوران‌هایی متنوع، از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره است.

آدرس : مشهد، حرم مطهر، صحن هدایت

هتل لوکس مدینه الرضا 

هتل لوکس مدینه الرضا - هتل نزدیک حرم

مدینه الرضا یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر مشهد است. پیاده روی تا حرم بیشتر از 5 دقیقه طول نخواهد کشید زیرا تنها 150 متر با هتل فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران گردان ، اتاق بازی کودکان ، کتابخانه و استخر اشاره کرد.

آدرس: خیابان شیرازی ، حرم مطهر ، مشهد

هتل لوکس درویشی

هتل لوکس درویشی - هتل نزدیک حرم

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) ، همان خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده است. برای رسیدن به حرم می توانید پیاده روی 10 دقیقه ای را طی کنید. اتاق هایی در ساختمان 25 طبقه این هتل رو به منظره زیبا حرم مطهر هستند. هتل دارای چندین رستوران ، یک روف گاردن، باشگاه ورزشی و فروشگاه سوغاتی است. درویشی برای افرادی که به دنبال یک هتل مجلل در نزدیکی حرم مقدس هستند ، یک انتخاب مناسب است.

آدرس: بین امام رضا 24 و 26 ، خیابان امام رضا ، مشهد

جهت رزرو و یا مشاهده عکس های بیشتر می توانید از سایت "های هتل " دیدن فرمایید.

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • امیر برادران

هتل 5 ستاره نزدیک حرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی