های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می بـاشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته 25 هزار مغازه آنلاین در ایران وجود دارد که همه آن ها یک گواهی به نام ای نماد دریافت کرده اند تا بتوانند به صورت قانونی کار کنند. در این پست ، ما کمی به ای نماد و دلیل وجود آن می پردازیم.

ای نماد

ای نماد یا نماد الکترونیکی

در یک دهه گذشته ، تجارت الکترونیکی شاهد رشد مستمر در ایران بوده است. در سال 2008 بود که وزارت صنعت و معدن ایران مسئولیت تنظیم و ساماندهی فروشگاه های آنلاین را بر عهده گرفت. در سال 2012 ، شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران به عنوان یک نهاد مسئول کنترل و صدور مجوزهای ای نماد برای وب سایت های تجارت الکترونیک تأسیس می شود.

هر شرکت یا شخصی که می خواهد محصولات یا خدمات خود را بصورت آنلاین از طریق وب سایت خود بفروشد ، باید ای نماد را که شاخص رسمی یک فروشنده آنلاین مصوب و مورد اعتماد است ، بدست آورد.

ای نماد

" سامانه رزرواسیون های هتل " نیز برای جلب اعتماد، توسعه کسب و کار خود و درنهایت رفاه و آسایش کاربران خوشبختانه با تلاش روز افزون موفق به دریافت نماد الکترونیکی شده است. نشانه نماد الکترونیکی در بالای وبسایت قرار دارد و شما بدون اتلاف وقت می توانید از صحت وب سایت دیدن فرمایید.

شما می توانید در هر جای دنیا که هستید با اطمینان و آگاهی نسبت به رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد اقدام نمایید. فرقی نمی کند هتلی که مد نظر دارید چه ویژگی باید دارا باشد، سامانه های آنلاین رزرو برای رفاه و آسایش انواع سلیقه و قشرهای متفاوت هتل های مختلف با امکانات خوب در نظر گرفته است.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • امیر برادران

ای نماد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی