های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

« واکسن ویروس کرونا تا پائیز امسال، یا حداکثرتا زمستان به دست مردم خواهد رسید »

واکسن کرونا

به گفته مسعود مردانی عضو کمیته کشوری کرونا در مورد کشف واکسن: یک شرکت اروپایی موفق به ساخت واکسن کرونا شده است. نام اتحادیه اروپا نیز در این موفقیت به چشم می خورد.

همچنین بیان کرد: این واکسن پاییز یا حداکثر در زمستان به دست مردم خواهد رسید و تا زمانی که این واکسن ساخته نشده است، تنها راه مقابله با این ویروس رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

رعایت نکات بهداشتی

رعایت نکات بهداشتی

در کشور های مختلف، گروه هایی مانند دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان، از روزهای آغازین این ویروس فعالیت های خود را در جهت تهیه واکسن آغاز کردند و مقرر شد تا زمانی که به نتایج مثبتی نرسند هیچ گونه اطلاع رسانی نشود.

آیا صادرات واکسن احتمالی به ایران ممنوع می شود؟

علیرضا فهیم زاد، فوق تخصص بیماری های عفونی در خصوص صادرات واکسن ویروس کرونا می گوید: این دیدگاه ها هیچ پایه علمی ندارد. چرا که اگر واکسن کرونا تولید شود، غربی ها ابتدا این واکسن را روی کشور های کمتر توسعه تست خواهند کرد تا خود آن ها دچار عوارض احتمالی نشوند.

همچنین می خواهند که قبل ازاستفاده از این واکسن اطمینال کامل را بدست آورند. این دلیلی است که می خواهند ابتدا کشور های جهان سوم از واکسن کرونا استفاده کنند.

از آنجایی که ویروس کرونا یک ویروس پیچیده تر نسبت به ویروس های دیگر است اگر در یک بازه زمانی کوتاه واکسنی تحت عنوان ویروس کرونا تولید شده و به بازار بیاید، ممکن است که برای سلامت انسان مشکلات و خطرات جدی در پی داشته باشد.

« در نتیجه کشور ما باید با واکسن های وارداتی کرونا برخورد کند، چرا که احتمال شیادی در این زمینه نیز وجود دارد. »

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی