های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

می دانیم که سفر یا مهاجرت به کشورهای جهان نیاز به ویزا دارد. البته تعدادی از کشورها هم هستند که می توانند بدون اخذ ویزا به کشورهای دیگر سفر کنند. اما برای کرفتن ویزای اقامتی در آمریکا مراحل سخت و طولانی را باید تمام کرد و می تواند با هزینه های سنگین نیز همراه باشد. دولت آمریکا روشی را در این راستا قرارداده که به یک شانس نیازمند استفاده از آن است. لاتاری نیز یکی از راحت ترین و به صرفه ترین راه برای گرفتن اقامت دائمی و همچنین قانونی در آمریکاست که زمان هرساله آن در اکتبر می باشد و تا نوامبر هم ادامه دارد. لاتاری در سال 1990به دستور کنگره ای در آمریکا احداث شد. لاتاری این فرصت را برای هر کسی که از هر نقطه ای برای زندگی به آمریکا بیاید فراهم کرده است.

اعلام اسامی برندگان در لاتاری

طریقه انتخاب برندگان لاتاری درآمریکا به این گونه می باشد که هرساله 125000 نفر را به صورت کاملا تصادفی انتخاب می کند به این گونه که تقریبا از هر 100 نفر تنها یک نفر شانس برنده شدن دارد.

شرایط شرکت

1-کشور محل تولد باید جزء کشور های مجاز به ثبت نام باشد که ایران جزء کشور های مجاز به شمار می رود و کسانی که در کشورهایی که جزء کشورهای مجاز نیست متولد شده اند نیز می توانند از طریق همسران خود گرین کارت بگیرند.

2-داشتن حداقل مدرک دیپلم: قابل ذکر است که مدرک فنی و حرفه ای جزء مدارک قابل قبول نمی باشد و حتما باید دارای مدرک دانشگاهی باشند. همچنین برای کسانی که مدرک آنها زیر دیپلم است نیز شرایطی را فراهم کرده که وی باید دوسال سابقه کار در 5 سال قبل در مشاغل خاصی که آمریکا در وب سایت اداره کار ایالات متحده ذکر کرده است.

مزایای برنده شدن

اساسی ترین موضوع در این نوع قرعه کشی این است که میتوانید به صورت رایگان گرین کارت کشور آمریکا و ویزای اقامت در آن را تهیه کرد، همچنین کسانی که برنده می شوند می توانند به صورت رایگان به تحصیل خود ادامه دهند. همچنین این افراد می توانند کار کنند و استخدام نیز بشوند و در هر جایی که می خواهند زندگی کنند. از زمان ثبت نام تا دریافت ویزا 2 سال طول مکشد.

گرین کارت کشور آمریکا
گرین کارت کشور آمریکا

مزیت دیگر لاتاری این است افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیستن بعد گرفتن اقامت میتوانند همانند یک شهروند آمریکایی از امکانات آن نیز استفاده کنند.

روش شرکت در لاتاری

کسانی که میخواهند در لاتاری ثبت نام  رسمی کنند باید از وب سایت www.dvlottery.state.gov استفاده کنند برندگان هم درهمین وب سایت اعلام میشوند.

ثبت نام لاتاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی