های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع)، مقصد بسیاری از مردم ایران برای گردشگری مذهبی می باشد. حرم مطهر رضوی که میعادگاه بسیاری از دلدادگان امام مهربانی هاست، هر ساله مورد استقبال بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی  قرار می گیرد. مشهد با برخورداری از تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان، کیفیت های متنوع خدمت رسانی به زائران و مسافران مورد پوشش دهی قرار داده است. هتل الماس ، یکی از هتل های با کیفیت، دارای چهار ستاره و نزدیک ترین هتل ها به حرم و بارگاه نورانی امام رضا (ع) است که آماده پذیرایی از میهانان داخلی و خارجی می باشد.

برای کسب اطلاعات اطلاعات و قیمت مناسب هتل الماس کلیک کنید.

فاصله هتل الماس تا حرم

هتل الماس واقع در خیابان امام رضا 4 کمتر از پنج دقیقه پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد، از این رو می تواند گزینه مناسبی برای زائرانی باشد که نزدیکی محل اقامتشان با حرم، برایشان اهمیت دارد.

انواع اتاق ها

  • هتل الماس مشهد

  • هتل الماس مشهد

  • هتل الماس مشهد

این هتل لوکس و شیک در سال 91 افتتاح شده است و در سال 94 برای خدمت رسانی بهتر به میهمانان خود بازسازی شده است که دارای 9 طبقه و 163 واحد اقامتی می باشد. اتاق هایی تمیز و بهداشتی با تهویه مطبوع و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی که مورد استقبال بسیاری از زائران قرار گرفته  است. اتاق رویال، آپارتمان و سوئیت های هتل الماس با امکانات رفاهی، برای مسافرت های خانوادگی و گروهی نیز بسیار مناسب اند. چیدمان این اتاق ها بسیار عالی و چشم نواز می باشد و در تمام اتاق ها وهمچنین درلابی این هتل، می توان از اینترنت بیسیم استفاده نمود.

وجود صندوق امانات الکتریکی در اتاق، نگرانی مسافران را درمورد اشیاء قیمیتی شان برطرف نموده است. سوئیت های این مجموعه دارای خواب و پذیرایی مجزا، با ظرفیت دو تا چهار تخت می باشد. در ضمن سوئیت رویال مجهز به جکوزی است. هتل الماس دارای اتاق هایی مخصوص زوج های جوان، که مشهد را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب کرده اند نیز می باشد.این اتاق ها با تزیینات زیبا و فضایی رمانتیک و شیک آماده پذیرایی از این زوج های جوان می باشد.اتاق هایی  مخصوص جانبازان نیز با  امکانات رفاهی مناسب حال این عزیزان در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات اطلاعات و قیمت مناسب هتل الماس کلیک کنید.

رستوران و کافی شاپ

  • هتل الماس مشهد

  • هتل الماس مشهد

رستوران های هتل الماس دارای منو غذایی عالی برای تمام ذائقه ها و سلیقه ها است و غذاهایی با کیفیت و لذیذ برای میهمانان خود تدارک دیده است. رستوران با چشم اندازی زیبا از حرم مطهر هنگام سرو غذا، لذتی دو چندان را به شما هدیه می دهد. محیط این رستوران بسیار با سلیقه و شیک چیده شده و معماری زیبایی دارد. غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران الماس همراه با نوشیدنی های گوارا سرو می شود. محیط آرام و زیبای این رستوران خاطره ای خوش در ذهن میهمانان باقی می گذارد. کافه الماس واقع در طبقه پنجم هتل دارای آلاچیق در فضایی باز، تمام امکانات یک کافه عالی را در اختیارتان می گذارد. کافی شاپ الیزه در انتهای لابی برای گردهمایی دوستانه، خانوادگی و یا قرار کاری بسیار مناسب و دنج می باشد.

امکانات هتل به همراه کسب رضایت میهمانان

هتل الماس امکانات فوق العاده ای را برای میهمانان خود فراهم نموده است. این امر موجب شده است که این هتل امتیاز بالایی را در نظرگیری از کاربران کسب نماید. ارائه بهترین خدمات توسط کادری کارآزموده و حرفه ای باعث جلب اعتماد بسیاری از میهمانان و وفاداری آنان به این هتل لوکس و زیبا شده است. داشتن پارکینگ اختصاصی یکی از این امکانات می باشد. پس نگران جای پارک برای خودرو شخصی خود نخواهید بود. همچنین خدمات خشک شویی و اتوکشی برای افرادی که به لباس های خود در طول مسافرت اهمیت می دهند، وجود دارد. خدمات مخصوص معلولین، نشان دهنده احترام و توجه مدیریت هتل به راحتی و آسایش این عزیزان می باشد. اتاق کودک، واقع در لابی هتل برای بازی و سرگرمی کودکان فراهم شده است. سالن آرایش برای خانم ها و آقایان در هتل وجود دارد. امکان استقبال و ترنسفر فرودگاهی (رفت و برگشت) برای آسایش و راحتی میهمانان تدارک دیده شده است.

مراکز خرید اطراف هتل الماس

  • 17-شهریور

  • بازار-رضا-مشهد

در داخل مجموعه هتل الماس بازارچه خرید در نظر گرفته شده است که میهمانان می توانند خرید های ضروری خود و همچنین سوغاتی های مورد نظرشان را از این فروشگاه ها تهیه نمایند. البته اگر قصد بازارگردی و رفتن به مراکز خرید را دارید، هتل الماس در نزدیکی بازار رضا که یکی از بزرگترین بازارهای سنتی مشهد می باشد قرار دارد. نزدیکی به پاساژهای بسیاری از جمله پاساژهای هفده شهریور نیز از مزایای عالی هتل الماس می باشد.

برای کسب اطلاعات اطلاعات و قیمت مناسب هتل الماس کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی