های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اقتصادهای نوظهور منجر به افزایش تقاضا برای گردشگری بین المللی می شوند و صنعت مسافرت و گردشگری را به یکی از سریعترین بازارهایرو به رشد تبدیل می کنند. اما با گسترش بازارها، رقابت نیز وجود دارد. در این مقاله به شما 5 نکته را برای عقب نماندن از رقابت به عنوان هتل چند شعبه ارائه می دهیم.

هتل چند شعبه

5 نکته برای پیشی در رقابت به عنوان یک هتل چند شعبه

در زیر 5 چالش بازاریابی برای راهنمایی هتل های چند شعبه را تهیه کرده ایم.

1. برند سازی و پایداری برند

هتل چند شعبه

پایداری برند خصوصاً در چند شعبه بودن بسیار دشوار است. به همین دلیل پایداری برند با یک استراتژی مؤثر در بازاریابی هتل بسیار مهم است. برای به دست آوردن بیشترین بهره از برند تجاری خود، در همه کانال های آنلاین و آفلاین که استفاده می کنید ، در سطح محلی و در سطح جهانی ، از یک برند ثابت استفاده کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب ، می توانید برند تجاری را به صورت یکنواخت در سطح بین المللی و با روشی کارآمد ارائه دهید. با استفاده از نرم افزار ویژه بازاریابی نیز می توانید به شعب اجازه دهید تا به راحتی و با هویت سازمانی هتل ، مواد بازاریابی (محلی) خود را ایجاد و مدیریت کنند.

2. بهره وری بیشتر از آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA)

هتل چند شعبه

آژانس های مسافرتی آنلاین OTA و هتل ها سال هاست به طور هماهنگ و همگام با یکدیگر وجود دارند و در کنار یکدیگر فعالیت می کنند. با این حال ، در سال های اخیر ، نرخ کمیسیون برای اقامت از طریق OTA به طور پیوسته افزایش یافته است ، و عوارض شدیدی را در کارکنان رده پایین هتل ها می توان مشاهده کرد.

علاوه بر تأثیرگذاری بر حاشیه سود ، OTA نیز تأثیر هتل ها در تصمیم گیری یک مهمان را محدود می کند. با توجه به این ، هتل ها باید برای دستیابی به کنترل و بهره وری بیشتر در آژانس های مسافرتی تلاش کنند. البته لازم به ذکر است که توجه به این کانال ها کافی نخواهد بود. افزایش رزرو مستقیم باید در صدر لیست هر بازاریاب هتل باشد.

3. بررسی بودجه هتل های چند شعبه

هتل چند شعبه

یکی از سخت ترین سؤال ها که هنگام تنظیم کمپین های بازاریابی هتل در یک هتل چند شعبه ایجاد می شود این است که چه کسی می خواهد بودجه استراتژی ها را بپردازد؟ مسئولیت متقاعد کردن شعب در مورد اهمیت بازاریابی برای کل سازمان به عهده مدیر برند یا مدیر بازاریابی است. سرمایه گذاری های مشترک منجر به نتایج مشترک می شود. تحقیقات نشان می دهد هتل هایی که هزینه های بازاریابی را بر اساس درصد فروش (برنامه های تعاونی با هزینه مشترک) تقسیم می کنند ، نسبت به شرکت هایی که هزینه های مشترک ندارند ، 20 درصد بیشتر رشد می کنند. این برنامه های بازاریابی مشترک نیاز به برنامه ریزی بلند مدت برای فعالیت های بازاریابی و ایجاد انگیزه در شرکت و آژانس های محلی برای مشارکت دارند.

4- استراتژی های بازاریابی سنتی قدیمی می شوند.

هتل چند شعبه

چشم انداز بازاریابی با سرعتی بی نهایت در حال تغییر است. برای بازاریابان، سنجش اثربخشی راهبردهای سنتی بازاریابی برای جذب و درگیر کردن چشم اندازها و مشتریان ضروری است. هرچه داده بیشتری داشته باشید ، استراتژیک تر خواهید بود. روی استراتژی هایی متمرکز شوید که روند بازاریابی را با توجه به تغییرات ادامه می دهد و فناوری های جدید را پذیرفته است، مانند واقعیت مجازی (VR) ، فیلم های 360 درجه ، چت بات ها و AR.

5. قانون بازاریابی و عملیات

به عنوان یک راه حل مدیریت برند می توانید برند های محلی وابسته را برای هماهنگی و انجام کمپین های خود دعوت و عضو کنید. در مدت کوتاهی، وابستگان محلی، برند شما را به صورت کامل خواهند شناخت. بنابراین می توانید برند خود را بومی سازی کنید. به طور کلی نباید پتانسیل برند تجاری خود را نادیده بگیرید.

در حال حاضر فرصت های زیادی برای هتل های چند شعبه پیش رو است. به لطف پتانسیل رشد عظیم بازار فرصت های کافی بوجود می آید ، اما در این راه چالش هایی نیز وجود دارد. با استفاده از تکنیک ها و نرم افزارهای جدید و درست ، هتل های چند شعبه می توانند بیشترین استفاده را از برند خود داشته و از پتانسیل های خود استفاده کنند.

 

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی