های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای اقامتی راحت و دلپذیر درهتلی با سابقه درخشان و نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) ، پیشنهاد ما، هتل سه ستاره اطلس می باشد. این هتل که از قدیمی ترین هتل های مجاور به حرم است،  در سال 1355 افتتاح و در سال 1395 برای مجهز شدن به جدیدترین امکانات، مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. بنای این هتل بیش از 40 سال قدمت دارد و سابقه درخشان هتل در صنعت هتلداری، باعث جذب میهمانان وفادار بسیاری شده است.

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل اطلس کلیک کنید.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد واقع در میدان بیت المقدس در مجاورت حرم امام رضا(ع) واقع شده است. برای زائران و مسافرانی که اقامت در هتلی  نزدیک به حرم و بازار ها، پاساژها و مراکز خرید اهمیت دارد، هتل اطلس، هتلی محبوب خواهد بود.

این هتل هفت طبقه، دارای  188 واحد اقامتی می باشد. اتاق های شیک هتل اطلس در نوع کلاسیک و رویال با چیدمانی زیبا و چشم نواز، دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی، با محیطی تمیز و بهداشتی، همراه با بهترین امکانات برای میهمانان این هتل تدارک دیده شده است. اگر سفرتان خانوادگی و یا گروهی دوستانه می باشد، می توانید ازآپارتمان های مجهز این هتل استفاده نمایید. آپارتمان های دو خوابه رویال و دو خوابه ویژه مجهز به امکانات رفاهی در اختبار میهمانان قرار دارد. اتاق های هتل و آپارتمان ها دارای سرویس ایرانی و فرنگی می باشد. میهمانان ارجمند می توانند در بیشتر سال از تخفیف های این هتل روی اتاق های خود استفاده نمایند.

هتل اطلس مشهد

هتل آپارتمان اطلس نسبت به دیگر هتل های سه ستاره مجاور حرم دارای قیمتی مناسب تر با همان کیفیت ارائه خدمات مطلوب می باشد. پس اگر بودجه ی معینی را برای سفرتان در نظر گرفته اید، حتما  قیمت اتاق های این هتل را با دیگر هتل های سه ستاره مقایسه کنید.

در بدو ورود به هتل، لابی هتل اطلس که بسیار شیک و لوکس است با طراحی زیبا و چیدمانی چشم نوازهمراه با اینترنت بی سیم، نوید اقامتی راحت و به یاد ماندنی را به میهمانان می دهد. کادر مجرب و حرفه ای هتل همیشه سعی در خدمت رسانی با بهترین کیفیت به  میهمانان را داشته  اند.

هتل اطلس مشهد

رستوران هتل در محیطی آرام و دلپذیر منوی غذایی متنوع  اعم از غذاهای ایرانی و فرنگی را برای میهمانان ایرانی و خارجی فراهم آورده است. غذاهایی لذیذ و با کیفیت که با استفاده از مواد اولیه تازه طبخ می شوند. در صورت تمایل میهمانان می توانند غذای خود را دراتاقشان میل نمایند. چرا که هتل اطلس امکان روم سرویس را برای میهمانان فراهم نموده است. کافی شاپ هتل برای جمع های خانوادگی و دوستانه محیطی عالی و دنج می باشد. این کافی شاپ دارای نوشیدنی های سرد و گرم مانند چای، نسکافه یا انواع بستنی است. صبحانه بوفه هتل قطعا مورد پسند همه ی میهمانان خواهد بود چرا که هتل اطلس به وعده ی صبحانه نیز مانند دیگر وعده ها اهمیت زیادی داده و بهترین ها را برای میهمانان خود در نظر گرفته است، شامل نان تازه ، تخم مرغ، کره و مربا، خامه و کیک همراه آب میوه ها و چای و شیر فراهم آمده است.

 

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل اطلس کلیک کنید.

 

برای پارک وسیله نقلیه شخصی می توان از پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل که دارای ظرفیت بالایی است، استفاده کرد. پس اگر با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می کنید، نگران جای پارک ماشین در خیابان های شلوغ منتهی به حرم نخواهید بود. برای گردشگری در شهر مشهد هم استفاده از ایستگاه مترو بسیج که در نزدیکی هتل است، گزینه ی مناسبی است. چرا که متروی مشهد با پوشش دهی عالی بیشتر مسیرهای شهر، دسترسی به مراکز تفریحی یا تجاری مانند باغ وحش وکیل آباد، پارک جنگلی وکیل آباد، میدان شهدا (مرکز شهر) و غیره را آسان نموده است. اگر قصد بازار گردی و خرید سوغاتی دارید علاوه بر فروشگاهی که در داخل هتل اطلس وجود دارد، می توانید از بازار رضا و پاساژ های هفده شهریور نیز دیدن نمایید. نزدیکی به این بازارها خرید راحت و آسان را برای میهمانان تضمین می کند.

هتل اطلس مشهد

برای افرادی که به ظاهر مرتب خود اهمیت می دهند، لاندری هتل با بهترین امکانات خشکشویی و اتوکشی آماده سرویس دهی به این عزیزان می باشد. وجود صندوق امانات نگرانی مسافران را در مورد اشیاء قیمتی یا اسناد مهم  همراه بر طرف می نماید. برای اغلب مسافرانی که حتی در طول سفر ورزش و تناسب اندام را فراموش نمی کنند، استفاده از سالن بدنسازی هتل بسیار جذاب خواهد بود. مثل دیگر هتل ها، ورود مسافر ساعت 14 و تحویل اتاق ساعت 12 می باشد.

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل اطلس کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی