های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

هتل چهار ستاره تارا مشهد دارای تاریخچه ای 25 ساله است که در دو سال اخیر برای خدمت رسانی بهتر به میهمانان و بروزرسانی امکانات و تجهیزات خود، کاملا بازسازی شده است.  این هتل دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد، هتلی لوکس و کاملا تمیز که رضایت میهمانان خود را در بالاترین سطح به دست آورده است. این رضایت را از لحظه ورود و پارک  وسیله نقلیه شخصی تان در پارکینگ اختصاصی هتل و استقبال توسط بل من ها (bellman) که مسئولیت حمل چمدان های شما را تا درب اتاق به عهده دارند، می توانید احساس کنید. کارکنان هتل در کمال احترام به شما خوشامد می گویند و برای گذراندن سفری خاطره انگیز و راحت خدمات هتل را به شما رائه می دهند.

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل تارا کلیک کنید.

هتل تارا مشهد

هتل تارا در هشت طبقه و 111 واحد اقامتی طراحی شده است که تا حرم مطهر امام رضا(ع) حدود شش دقیقه پیاده روی دارد. این یعنی در هر ساعت از شبانه روز که قصد تشرف به حرم مطهر را داشتید، در کمتر از چند دقیقه می توانید در کمال راحتی خود را به حرم رسانیده و عطر ضریح را استشمام کنید.

اتاق های هتل تارا

هتل تارا مشهد

این هتل دارای اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته و دارای تخت های یک نفره و دو نفره  می باشد. اتاق هایی که دارای تهویه مطبوع، چیدمانی زیبا و محیطی کاملا بهداشتی می باشد. همچنین مجهز به اتاق هایی دو نفره، مخصوص زوج هایی که مشهد مقدس را برای گذراندن ماه عسل انتخاب می کنند، است.

امکانات

هتل تارا مشهد

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها و کافی شاپ و لمکده سنتی آن اشاره کرد. رستوران خرم که غذاهای لذیذ ایتالیایی و فست فود هایی خوشمزه را سرو می کند. در این سالن،  با استفاده از تازه ترین مواد اولیه، بهترین غذاها برای پذیرایی از میهمانان فراهم آمده است. در سالن ارغوان، خوراک های اصیل ایرانی و فرنگی مطابق با سخت ترین سلیقه ها و ذائقه ها در منوی رستوران گنجانده شده است. تالار مجلل کوروش درطبقه اول هتل تارا، برای برگزاری انواع مجالس و نمایشگاه هامناسب است .این تالار آماده سرو انواع غذاها ی درخواستی برای گرد همایی های اختصاصی می باشد.

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل تارا کلیک کنید.

کافی شاپ آتش دارای انواع نوشیدنی های سرد و گرم محیطی دنج و آرام برای گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی در کنار عزیزان می باشد.

خدمات

هتل تارا مشهد

در صورت تمایل می توانید از خدمات روم سرویس( سرو غذا داخل اتاق) استفاده کنید، ولی گذشتن از لمکده سنتی هتل تارا، کاری بسیار سخت است، چراکه این لمکده سنتی با معماری اصیل ایرانی، دارای محیطی زیبا و لذت بخش می باشد. وجود حوض کاشی کار ی شده و صدای شرشر آب فواره درون حوض و گلدان های پر گل اطرافش، همراه با پذیرایی با انواع غذاهای سنتی، یاد آور بهترین خاطرات و گذراندن اوقاتی شیرین می باشد. میل کردن چای روی تخت های این لمکده بسیار لذت بخش خواهد بود.

خدمات لاندری هتل که مجهز به بهترین دستگاه های اتوماتیک شستشوی لباس و اتو کشی می باشد، آماده ارائه خدمات کامل خشکشویی به میهمانان خود، مخصوصا مسافرینی که به قصد کار و جلسه به مشهد مقدس سفر کرده اند، می باشد. می توانید لباس های اتوکشیده خود را درب اتاق در کاوری کاملا بهداشتی تحویل بگیرید.

وجود سالن بدنسازی و آرایشگاه از دیگر خدمات هتل برای داشتن سفری راحت و بی دغدغه  برای مسافران است. داشتن خدمات معلولین نیز نشان دهنده تلاش مدیریت هتل برای رضایت هر چه بیشتر میهمانان ارجمند می باشد. افرادی که در مسافرت کودک همراه خود دارند می توانند از اتاق کودک هتل تارا  که دارای امکانات بازی و تفریح برای  بچه ها می باشد استفاده نمایند. هم چنین این هتل برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان، سالن های تفریحی مانند سالن بیلیارد نیز تدارک دیده است.

هتل تارا مشهد

حضور در تراس چشم اندازکه در جلوی هتل برای مشاهده چشم اندازی از بارگاه نورانی امام رضا(ع) ساخته شده است، دلتنگی مسافرین برای صحن و سرای حرم مطهر را برطرف می کند. می توان از همین تراس رو به سوی حرم، سلامی از ته دل، به  امام رضا(ع) عرض نمود.

از آنجائیکه مشهد مقدس دارای اماکن گردشگری بسیاری می باشد، هتل چهار ستاره تارا، تور های گشت درون شهری و بازدید از این اماکن را در فهرست خدمات خود قرار داده است. میهمانانی که مایلند از این تورهای یک روزه گردشگری استفاده کنند می توانند با مراجعه به بخش کانسیرج هتل، این تورهای یکروزه را درخواست دهند. در ضمن در صورتی که روز تولدتان در هتل اقامت داشته باشید، هدیه تولدتان را هتل فراموش نخواهد کرد.

برای مشاهده قیمت مناسب ، مشخصات و عکس های هتل تارا کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی