های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای صاحبان هتل که به دنبال توسعه شغل خود هستند، داشتن یک استراتژی قوی برای مدیریت درآمد هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. استراتژی قوی به بهینه سازی نتایج کسب و کار کمک می کند. البته استراتژی های بازاریابی زیادی وجود دارد که مسیر رشد کسب و کار را تسهیل می کند و نیازمند مدیریتی همه جانبه است. دراین مقاله به بررسی 9 استراتژی مدیریت درآمد کار آمد در صنعت هتلداری می پردازیم.

مدیریت درآمد در هتل داری چیست؟

مدیریت در آمد یک مفهوم محبوب در صنعت هتلداری می باشد که در بهینه سازی نتایج مالی هتل یا اقامتگاه ها برای به دست آوردن حداکثر درآمد ، کاربرد دارد.

مدیریت درآمد اینگونه تعریف شده است: فروش مناسب اتاق هتل، به مشتری مناسب، در زمان مناسب، با قیمت مناسب، از طریق کانال مناسب، با بهترین راندمان هزینه.

به طور معمول، برای پیش بینی تقاضا، ایجاد یک استراتژی قیمت گذاری پویا برای به حداکثر رساندن میزان درآمد شرکت، مشاغل را ملزم می کند تا از داده های بررسی شده و کارآمد استفاده کنند.

اگرچه در دیگر مشاغل نیز، مدیریت درآمد قابل استفاده است اما در صنعت هتلداری دارای اهمیت ویژه ای می باشد. چرا که هتل ها با نوسان موجودی، هزینه های ثابت و میزان متفاوت تقاضا سر و کار دارند . بنابراین مدیریت درآمد بسیار مهم تلقی می شود.

9 استراتژی مدیریت درآمد هتل

افزایش درآمد هتل

1-بازار خود را درک کنید.

برای اجرای یک استراتژی موفق مدیریت درآمد، باید درک روشنی از بازار خود داشته باشید، بازارتان جایی است که تقاضا از آنجا ناشی می شود و عوامل محلی مختلفی که ممکن است بر تقاضای فصلی تأثیر بگذارد. همچنین باید از مخاطبان خود و نیازها، خواسته ها و انتظارات آنها آگاه باشید. علاوه بر این، باید رقابت موجود در بازار را درک کنید و تصمیماتی استراتژیک در رابطه با قیمت، تخفیف و تبلیغات را در ذهن داشته باشید. به یاد داشته باشید، این رقابت ممکن است همیشه آشکار نباشد.

2-تقسیم بندی مشتری و بهینه سازی قیمت

مفهوم فروش اتاق مناسب به شخص مناسب با قیمت مناسب شما را ملزم می کند که به درستی مشتریان خود را تقسیم کنید. برای انجام این کار، شما باید انواع مختلف مشتری را مشخص کنید و سپس با نگاه به این بخش های مختلف، زمان رزرو هتل یا اتاق های مورد نظرشان در هتل، نحوه رزرو آنها که حضوری است یا اینترنتی و سایر عادات آنها را ارزیابی کنید. وقتی این کار انجام شد، این امکان را دارید که قیمت این بخش های مختلف را بهینه کنید. یکی از مهمترین مزیت های این امر این است که به محض بهینه سازی قیمت ها برای یک بخش خاص، می توان تغییرات قیمت را به حداقل رساند. این به نوبه خود ، می تواند به وفاداری مشتری به خاطر تعدیل یا ثابت نگه داشتن قیمت، کمک کند.

3-نزدیک با سایر بخش ها کار کنید.

در مرحله بعد، دستیابی به همکاری نزدیک بین بخش های مختلف هتل، از جمله فروش و بازاریابی، بسیار مهم است، تا اطمینان حاصل شود که راهبردهای مدیریت درآمد شما و راهبردهای دپارتمان های انفرادی آنها با یکدیگر همسو هستند، تا بتوانید چالش ها را برطرف کنید. به طور کلی تصمیم گیرندگان کلیدی دپارتمان را شناسایی کرده و آنها را راضی کنید. به جای تحمیل خواست خود ، که ممکن است با مقاومت روبرو شود، با آنها کار کنید تا استراتژی های مدیریت درآمد خود را تنظیم کنید. این همکاری نزدیک به شما اطمینان خواهد داد که همیشه یک پیام واحد را به مشتریان خود ارائه می دهید.

4- پیش بینی تقاضا و درآمد

4- پیش بینی تقاضا و درآمد

یکی از مهمترین جنبه های مدیریت درآمد پیش بینی است که به شما امکان می دهد تقاضا و درآمد آینده را پیش بینی کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. در صنعت هتلداری، پیش بینی با کیفیت بالا، به سوابق دقیق، ازجمله رزرو بودن یا نبودن اتاق در تاریخی خاص، نرخ اتاق و درآمد، متکی است. اکثر استراتژی های پیش بینی به اطلاعات تاریخی وابستگی زیادی دارند. به عنوان مثال ، اگر در تاریخی خاص در گذشته، شاهد رونق در تجارتتان بوده اید، منطقی است فرض کنید که ممکن است دفعه بعد نیز همین اتفاق رخ دهد. همچنین به آگاهی از رزروهای فعلی، عملکرد رقبا، رویدادهای محلی و روندهای گسترده تر صنعت نیاز دارد.

5- استفاده از موتورهای جستجو

موتورهای جستجو یکی از بزرگترین فرصت های جهت جذب مشتری، برای افرادی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند، را فراهم می کند. با انی وجود، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بخش مهمی از یک استراتژی مدیریت درآمد خوب است. از طریق سئو ( بهینه سازی موتور های جستجو)، صاحبان هتل می توانند وب سایت خود را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود بخشند. در نتیجه، می توانید شانس جذب مشتریانی که به طور خاص به دنبال هتل شما نیستند، بلکه در جستجوی هتلی در مکان شما هستند، را افزایش دهید.

6- استراتژی قیمت گذاری مناسب را انتخاب کنید.

افزایش درآمد هتل

برای قیمت گذاری استراتژی های مختلفی وجود دارد، وهیچ یک ازاستراتژی ها، موفقیت را تضمین نمی کند. برای صنعت هتلداری باید براساس خدماتی که ارائه می دهید، کسانی را که تلاش می کنید جذب کنید و رقبایتان از چه راهکاری استفاده می کنند، بهترین استراتژی را برای هتل خود در نظر بگیرید.

یک استراتژی قیمت گذاری رقابتی، جایی موثر است که قیمت ها براساس سایر هتل ها باشد، این استراتژی تجارت شما را در رقابت مستقیم قرار می دهد و زمانی مناسب است که هتل شما نسبت به رقبای شما پیشنهاد بیشتری داشته باشد. با این حال، در فصول کم مسافر، یک استراتژی تخفیف می تواند بهترین باشد، زیرا مشتری با درآمد کم بهتر از یک اتاق خالی است.

7- انگیزه برای رزرو مستقیم داشته باشید.

افزایش درآمد هتل

در حالی که استفاده از کانال های جذب مشتری، بسیار مهم است، اما معقول است که سعی کنید حداکثر تعداد رزروهای مستقیمی که انجام می شود را به حداکثر برسانید. دلیل اصلی این امر این است که برای رزرو مستقیم نیازی به پرداخت کمیسیون به اشخاص ثالث نمی باشد. می توانید برای مشتریانی که بطور مستقیم از طریق وب سایت خودتان رزرو می کنند، هدیه های اختصاصی مانند طرح های وفاداری و یا خدمات رایگان ارائه دهید.

8- بر بهینه سازی وب سایت برای موبایل تمرکز کنید.

افزایش درآمد هتل

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده است، به این معنی که سریع بارگیری می شود، صفحات به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شوند و تمام دکمه ها کاملاً کاربردی هستند. علاوه بر این ، باید اطمینان حاصل کنید که روند رزرو شما نیز بهینه شده است، به گونه ای که مشتریان می توانند بدون نیاز کامپیوتر، اتاق ها را از دستگاه تلفن همراه خود رزرو کنند.

برای کسانی که در صنعت هتلداری هستند، موبایل به یکی از مهمترین جریان های درآمد تبدیل شده است. در نتیجه، هر هتلی که بهینه سازی موبایل را دراولویت فعالیت دارد، در حال حاضر با یک نقطه قوت مشخص نسبت به رقبای خود کار می کند.

9-مدیر درآمد داشته باشید.

سرانجام، بهره بردن از یک مدیر درآمد، که دانش، تخصص و تجربه خود را به سازمان شما وارد می کند، می تواند مفید می باشد.

مفهوم فروش اتاق هتل مناسب، به مشتری مناسب، در لحظه مناسب با قیمت مناسب، از طریق کانال مناسب برای به حداکثر رساندن درآمد و تسهیل رشد مهم است. با پیروی از 9 راهکار مدیریت درآمد در بالا، صاحبان صنعت هتلداری می توانند شانس خود را برای دستیابی به این هدف بهبود دهند

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی