های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیا برای اقامت خود در مشهد به دنبال هتل یا هتل آپارتمان می گردید؟ های هتل شما را راهنمایی می کند. در مشهد بیش از 100 هتل وجود دارد که انتخاب از میان آن ها دشوار به نظر می رسد. در این مقاله با سه انتخاب درست جهت اقامت در مشهد آشنا می شوید که در نزدیکی حرم رضوی (مرکز شهر) و بازارهای شناخته شده مشهد هستند.

قبل از سفر به یک شهر پر تردد لازم است قبل از شروع سفر مکان اقامت خود را انتخاب و رزرو کنید. دسترسی به خلاصه ای از بهترین گزینه ها با مناسب ترین هزینه کار هر مسافری را آسان می کند. با ما همراه باشید.

هتل آپارتمان آرین، اتاق هایی با بالکن های اختصاصی!

هتل آپارتمان آرین در خیابان امام رضا واقع است و حدود 200 متر با حرم رضوی فاصله دارد. این سازه در سال 1396 افتتاح شده و کاملا نوساز محسوب می شود. این هتل آپارتمان رستورانی مجلل و کافی شاپی زیبا نیز دارد. فضای داخلی اتاق های این هتل آپارتمان بسیار مناسب چیده شده، نورگیری مناسبی دارند و به بالکن کوچکی نیز مجهزند.

این هتل آپارتمان در نزدیکی یکی از جذاب ترین بازارهای سنتی مشهد به نام بازار رضا قرار دارد که بازدید از آن جزو جدانشدنی یک سفر گردشگری به مشهد محسوب می شود. شما می توانید اقامت در هتل آپارتمان آرین مشهد را از اینجارزرو کنید.

هتل آپارتمان آلتون، نظافت در درجه اول!

هتل آپارتمان دو ستاره آلتون در خیابان شیرازی واقع است. این هتل آپارتمان تا حرم رضوی کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به کافی شاپ، رستوران، کافی نت و گیم نت مجهز است که این آخری می تواند شما را حسابی سرگرم کند. ساختمان این مکان اقامتی در سال 1393 بازسازی شده و در 5 طبقه مجهز به آسانسور آماده خدمات رسانی به مسافران است. برای افرادی که به نظافت هتل و قیمت به صرفه اقامت اهمیت می دهند این هتل آپارتمان یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

اگر به بازدید از مکان های تاریخی تمایل داشته باشید می توانید از آرامگاه نادرشاه افشار در نزدیکی این هتل آپارتمان دیدن کنید و به سفر خود رنگ فرهنگ ببخشید. آرامگاه این پادشاه صفوی در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا به راحتی قابل مشاهده است. شما می توانید اقامت در هتل آپارتمان آلتون مشهد را از اینجارزرو کنید.

هتل پرستاره؛ انتخابی مناسب و به صرفه

هتل پرستاره مشهد برای بسیاری از افرادی که به دنبال هتلی با خدمات مقبول با قیمت به صرفه می گردند مناسب است. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل تا حرم رضوی حدود 400 متر فاصله دارد. بنابر نظر یکی از مهمانان این هتل: «درست است [این هتل] تک ستاره هست اما در حد 3 ستاره می باشد. خدمات غذا، اتاق ها و پرسنل این هتل عالی هستند».

شاید عده زیادی از ساکنین و گردشگران شهر مشهد حتی اسم مجموعه تاریخی باغ خونی مربوط به دوره  قاجاریه را نشنیده باشند. اما شما با اقامت در هتل پرستاره مشهد فرصت بازدید از این جاذبه تاریخی را به خود بدهید. این مجموعه در خیابان عنصری واقع است. شما می توانید اقامت در هتل پرستاره مشهد را از اینجارزرو کنید.

 

 

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی