های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر اهل مسافرت و گردشگری هستید حتما با  اصطلاح ” فول گارانتی هتل ”  برخورد داشته اید. هنگامی که برای  رزرو اتاقی در هتل به آژانس مسافرتی یا هتل مورد نظر خود مراجعه می کنید ،احتمالا این اصطلاح را از زبان اپراتور شنیده اید و یا در سایت رزرو هتل دیده اید. این مقاله سعی دارد شما را با  اصطلاح رایج ” فول گارانتی هتل ” آشنا کند.

فول گارانتی هتل

فول گارانتی هتل

هنگامی که  یک شخص، شرکت یا یک آژانس مسافرتی تمام اتاق های یک هتل، به همراه کلیه امکانات و خدمات آن را طی قراردادی، به مدت مشخص و از تاریخ تعریف شده در قرارداد، پیش خرید کند، برای این هتل اصطلاح فول گارانتی به کار می رود.

این هتل به شخص، شرکت یا آژانس مسافرتی، برای مدتی مشخص فروخته شده و پول آن طی همان قرارداد به هتل پرداخت شده است و صاحب هتل هیچ مسئولیتی در قبال خالی یا پر بودن اتاق های هتل ندارد. مسئولیت پر کردن اتاق های هتل متوجه شخص یا آژانس گارانتی کننده است. نکته مهم در اینجا این است که قیمت گذاری تمام امکانات و اتاق های هتل نیز به عهده ی گارانتی کننده می باشد. پس ممکن است این قیمت گذاری با قیمت اصلی هتل در زمان های دیگر متفاوت باشد.

فول گارانتی هتل

برای مثال در فصل های پیک سفر، شخص یا آژانس گارانتی کننده، به دلیل تقاضای زیاد برای رزرو اتاق در هتل ،می تواند قیمت بالاتری روی امکانات، خدمات و اتاق های هتل بگذارد و یا برعکس، در زمان های کم مسافر برای جلوگیری از ضرر، قیمتی کمتر از حد معمول در نظر بگیرد.

آژانس های مسافرتی با استفاده از گارانتی کردن هتل، در زمان های پیک سفر مانند ایام نوروز، می توانند با دست بازتری برای ارائه خدمات از قبیل رزرو اتاق برای مسافران اقدام کنند، چرا که از تکمیل نبودن ظرفیت اتاق های هتل با وجود تقاضای زیاد مسافران مطمئن هستند و ارائه خدمات کامل یک هتل را انحصارا در اختیار آژانس خود قرار می دهند، که این موضوع می تواند یک امتیاز عالی برای جذب هر چه بیشتر مسافرین برای استفاده از خدمات آژانس باشد.

فول گارانتی اتاق

فول گارانتی هتل اتاق

اصطلاح اتاق های گارانتی شده نیز دقیقا به همین معنی است. با این تفاوت که گارانتی کننده، تعداد معینی از اتاق های هتل را پیش خرید کرده و خود، مسئول قیمت گذاری و پر کردن این اتاق ها می باشد. پس اگر برای رزرو اتاق به هتل مراجعه کنید، حتی در صورت خالی بودن اتاق های گارانتی شده، هتل اجازه رزرو آن برای شما را ندارد و باید به شخص یا آژانس گارانتی کننده مراجعه کنید.

در صورت رزرو اتاق از شخص، شرکت یا آژانس، حتما ادعای طرف مقابلتان را بررسی نمایید و صحت گارانتی بودن اتاق را از خود هتل، مطمئن شوید تا احیانا در دام کلاهبرداران نیفتید.

فول گارانتی هتل و گارانتی اتاق تجارتی رایج در جهان و ایران می باشد و خیلی از اشخاص یا آژانس ها و شرکت ها در فصول پیک سفر  برای درآمد زایی هرچه بیشتر این کار را انجام می دهند و در صورت تقاضای زیاد برای رزرو اتاق، به سود خوبی نیز دست می یابند. انحصاری کردن فروش تمام خدمات و امکانات و رزرو اتاق در هتل های پر مسافر امری جذاب و پر سود برای اغلب آژانس ها،اشخاص و شرکت ها می باشد. این نوع گارانتی کردن در موارد دیگر مانند بلیط های چارتری برای مسافرت نیز به کار می رود.اصطلاح چارتر نیز مانند گارانتی به معنی پیش فروش بلیط هواپیما توسط آژانس مسافرتی و یا شرکت هواپیمایی به پیش خرید کننده می باشد.

البته اختلاف قیمت به وجود آمده در این میان،گاهی به ضرر مسافر و گردشگر و گاهی نیز به سود او خواهد بود.

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی