های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای هتل ها و مشاغل دیگری که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، ” تجربه مشتری” به یکی از مهم ترین زمینه های رقابت تبدیل شده است و کسانی که در این زمینه سرآمد هستند ، احتمالاً برتری رقابتی قابل توجهی نسبت به رقبا کسب می کنند. با توجه به این نکته ، این مقاله شش مورد از موثرترین راه های بهبود تجربه مشتری را به شما ارائه می دهد.

6 راه برای بهبود تجربه مشتری

1.  بازاریابی شخصی سازی شده

6 راه برای بهبود تجربه مشتری

بازاریابی شخصی در هتل یک استراتژی مبتنی بر ارایه محتوای تبلیغاتی به کاربران به صورت فردی تر و شخصی سازی شده است. فواید اصلی این امر این است که کاربران محتواهایی را می بینند که برای آن ها دارای اهمیت بیشتری است و همین امر باعث می شود که احتمال پاسخ مثبت آن ها بیشتر شود.

در صنعت هتلداری و میهمان نوازی ، از بازاریابی شخصی سازی شده برای بهبود تجربه مشتری می توان به چندین روش استفاده کرد. در سطح پایه ، می توان به ایمیل های بازاریابی شخصی ، که با نام آن ها برای کاربران مربوطه ارسال می شود، اشاره نمود. از طرفی دیگر، یادآوری تبلیغات برای کاربران هتلی که چند روز پیش به صورت آنلاین از آن دیدن کردند می تواند کمک کند تا توصیه های هوشمندانه ای در طی مراحل رزرو ارائه شود.

2. اتاق های هوشمند

یک روند نوظهور در صنعت هتلداری ایجاد “اتاق های هوشمند” یا اتاق هایی است که از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و فناوری تشخیص صدا تأمین می شوند. این اتاق ها می توانند با ارائه خدماتی به مهمانان از طریق کنترل صوتی ، تجربه مشتری را بهبود بخشند. به عنوان مثال ، یک مهمان ممکن است بتواند چراغ ها را کنترل کند یا تلویزیون را روشن یا خاموش کند.

3. محتوای تولید شده توسط کاربر

3. محتوای تولید شده توسط کاربر

هر روز صدها میلیون تصویر مربوط به مسافرت در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بارگذاری می شود که نمونه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر است. بنابراین شرکت های مسافرتی می توانند فرصت هایی را برای ایجاد انواع تولید محتوای کاربر فراهم کنند که به تجربه آن ها از اقامت در هتل نیز می افزاید.

غرفه های عکس شاید یکی از نمونه های بارز این امر باشد که باعث می شود محتوای منحصر به فرد توسط کاربر به صورت آنلاین تولید و به اشتراک گذاشته شود. در بسیاری از موارد ، این محتوای تولید شده می تواند مارک تجاری داشته باشد که این امکان را می دهد تا به عنوان یک شکل از بازاریابی مثبت برای یک هتل یا تجارت مورد نظر ، یک هدف دو جانبه را ارائه دهد.

4. واقعیت مجازی

واقعیت مجازی در بهبود تجربه مشتری

در حالی که این فناوری بیشتر با Gaming مرتبط است ، اما قدرت و توانایی اصلی آن در انتقال کاربران به محیط های مجازی متفاوت است. بنابراین این این فناوری می تواند در صنعت هتلداری و هم چنین شرکت های مسافرتی بسیار مفید باشد. واقعیت مجازی و تور مجازی یک تکنیک بسیار مؤثر است که به مهمانان اجازه می دهد قبل از رزرو ، یک تور ​​مجازی در یک اتاق هتل را تجربه کنند.

5. Chatbots و هوش مصنوعی

Chatbots و هوش مصنوعی

هوش مصنوعی را می توان به عنوان توانایی ماشین ها یا سیستم های رایانه ای برای انجام عملکردهای به ظاهر هوشمند معرفی کرد. این نوع خدمت در صنعت هتلداری چندین مزیت مهم از جمله امکان ارائه خدمات به مشتری در هر ساعت از شبانه روز را ارائه می دهد.

Chatbots شاید بهترین نمونه شناخته شده هوش مصنوعی در مهمان نوازی و هتلداری باشد که می توانند با ارائه پاسخ سریع به سوالات ، تجربه مشتری را بهبود بخشند ، مخصوصا در مواقعی که هیچ کارمند انسانی در دسترس نباشد.

6. اینترنت اشیاء (IoT)

اینترنت اشیاء اصطلاحی است که برای توصیف اتصال به اینترنت در دستگاه های روزمره استفاده می شود. این اتصال اینترنتی دستگاه ها امکان برقراری ارتباط یا تعامل با یکدیگر را می دهد که مزایای بی شماری را در زمینه بهبود تجربه مشتری ، برای افرادی که در صنعت میهمان نوازی فعالیت می کنند، ارائه می دهد. به عنوان مثال ، دستگاه های موجود در اتاق های هتل می توانند تنظیم شوند که بطور خودکار دما یا سطح نور را تنظیم کنند.

بهبود تجربه مشتری برای بسیاری از افراد که در صنعت هتلداری و مهمان نوازی فعالیت می کنند، یک هدف اصلی است زیرا یکی از موثرترین راه ها برای رقابت در میان هتل ها یا مشاغل دیگر در صنعت گردشگری و هتلداری است.

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی