های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم لیستی از بهترین هتل آپارتمان های مناسب نوروز در مشهد را معرفی کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.                                                                      

وقتی اسم سفر نوروزی به مشهد بیان شود، اولین تصویری که ذهن شما را فرا می گیرد حرم امام رضا (ع) است. اما جاذبه های گردشگری مشهد فراتر از بناهای مذهبی است. مسجد گوهر شاد ، مقبره نادرشاه و مقبره شیخ بهایی سه نمونه از اماکن تاریخی مشهد است به همین دلیل سفر های گردشگری و توریستی به مشهد هنگام تعطیلات نوروز بیش از پیش مورد تقاضاست.

هتل آپارتمان های مناسب نوروز

مشهد اقامتی متنوع را برای گردشگران و زائران ارائه می دهد. جذب زائران و توریست های داخلی و خارجی ، تجارت پر سود هتلداری در مشهد را تضمین کرده است و منجر به ایجاد انواع اقامت های با کیفیت شده است. اقامتگاه های مشهد در بیشتر سال دارای تقاضای بالایی است. به ویژه در ایام نوروز یافتن اقامتگاه مناسب در مشهد بسیار دشوار می شود.

با توجه به محبوبیت گسترده مشهد به ویژه در تعطیلات نوروز و تنوع زیاد محل اقامت ، رزرو هتل و هتل آپارتمان های مشهد ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسد. با این حال ، اگر از قبل تصمیم بگیرید که کدام نوع اقامت را ترجیح می دهید ، بسیار ساده تر خواهد بود. آیا هتل های لاکچری نوروزی مشهد را در نظر دارید؟ یا هتل های نوروزی مناسب در مشهد ؟ و یا به دنبال هتل آپارتمان های مناسب نوروز در مشهد هستید؟ تمامی لیست این هتل ها به همراه عکس و قیمت در وبلاگ های هتل منتشر شده است . در ادامه به بررسی هتل آپارتمان های مناسب نوروز در مشهد می پردازیم.

هتل آپارتمان های مناسب نوروز در مشهد

سرازیر شدن گردشگران و زائران در ایام تعطیلات نوروز به ایجاد مجموعه ای از اقامت های ارزان مانند هتل آپارتمان ها در مشهد منجر شده است. هتل آپارتمان های آرمان ، هتل آپارتمان فاخر و هتل آپارتمان آلتون اولین گزینه های انتخاب هتل آپارتمان مناسب در مشهد است.

هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان ارمان مناسب نوروز

هتل سه ستاره آرمان در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است که این هتل را به یک انتخاب عالی برای زائران تبدیل کرده است. هتل آپارتمان آرمان شامل هتل یازده طبقه و 290 اتاق می باشد که میهمانان می توانند براساس نیاز خود واحد اقامتی خود را انتخاب کنند. کلیه واحدهای اقامتی مطابق با آخرین استاندارد در صنعت گردشگری به امکانات مدرن مجهز شده اند.

 این هتل آپارتمان مجهز به رستوران های شگفت انگیز و یک کافه است که در یک فضای آرام انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل آپارتمان می توان به مجموعه ورزشی مدرن از جمله استخر ، سونا خشک و بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، به همراه سالن بیلیارد و سالن پینگ پنگ ، سالن تفریحی و آبشار مصنوعی اشاره کرد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان آرمان کلیک کنید.

هتل آپارتمان فاخر

هتل آپارتمان فاخر مناسب نوروز

هتل آپارتمان فاخر هتلی نوساز در پایتخت مذهبی ایران ، مشهد است. هتل از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی میدان اصلی این شهر قرار دارد و این امکان را برای دسترسی سریع به حرم مطهر امام رضا (ع) و سایر جاذبه های گردشگری فراهم می کند. این هتل دارای ترانسفر برای رفت و آمد به حرم مطهر می باشد. هتل آپارتمان سه ستاره فاخر یکی از مجهزترین هتل های مشهد است. ایستگاه مترو فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارد تا حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس میهمانان باشد.

رستوران هتل غذاهای خوشمزه و دلپذیری را در اختیار میهمانان قرار می دهد و اگر دوست دارید غذاهای دیگر را بچشید ، رستوران های زیادی در اطراف هتل وجود دارد. سالن کنفرانس مجهز هتل فاخر یک انتخاب مناسب برای برگزاری مجامع و رویدادهای کاری است. امکانات رفاهی هتل به همراه کادر مجرب و باتجربه باعث می شود خاطره ای فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان محترم که در این هتل اقامت دارند ، رقم بخورد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان فاخر کلیک کنید.

هتل آپارتمان آلتون

هتل آپارتمان آلتون مناسب نوروز

هتل آپارتمان آلتون یک هتل آپارتمان سه ستاره در مشهد است که در نزدیکی موزه نادری و حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل آپارتمان در سال 1389 افتتاح و در سال 1398 بازسازی شد. هتل آپارتمان آلتون تنها 12 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا دارد. ین هتل آپارتمان با توجه به اینکه سه ستاره می باشد امکانات مطلوب و با کیفیتی نظیر لابی، نگهبان، صندوق امانات، اینترنت در قسمت لابی، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و غیره را به مسافران خود ارائه می کند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان آلتون کلیک کنید.

هتل آپارتمان سروش

هتل آپارتمان سروش مناسب نوروز

هتل آپارتمان سه ستاره سروش با فاصله فقط 300 متر از حرم مطهر امام رضا (ع) ، یک هتل آپارتمان کاملاً مجهز متشکل از 45 آپارتمان واقع در بخش مرکزی مشهد است. هتل آپارتمان در خیابان نواب صفوی آماده پذیرایی از زائران و همچنین دوستداران فرهنگ ایران است. فاصله هتل آپارتمان سروش تا نمایشگاه بین المللی مشهد حدود 20 دقیقه است و دسترسی آسان به مراکز خرید ، مجتمع های تجاری و مجموعه تفریحی طرقبه که یک منطقه محبوب حومه شهر است، دارد.

رستوران های شگفت انگیز آن کباب های اصیل و برخی غذاهای سنتی خوشمزه دیگر را سرو می کنند. یک مکان تابستانی در طبقات فوقانی هتل با چشم اندازی عالی از حرم طلایی امام رضا طراحی شده است. این مجموعه در سال 1394 بازسازی شده است و کلیه امکانات و تجهیزات آن مطابق با آخرین استاندارد است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان سروش کلیک کنید.

هتل آپارتمان حیات شرق

هتل آپارتمان حیات شرق مناسب نوروز

هتل سه ستاره حیات شرق اقامتی نو ساز در مشهد است. این هتل آپارتمان از لحاظ جغرافیایی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و گزینه مناسبی برای آن دسته از زائرانی که می خواهند در کنار این مکان مقدس اقامت داشته باشند ، است. علاوه بر این ، هتل آپارتمان حیات شرق در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد. فضای پارکینگ اختصاصی ، دسترسی به اینترنت و سرویس 24 ساعته اتاق از دیگر خدماتی است که میهمانان می توانند از آن بهره مند شوند. یک رستوران با فضایی دنج و آرامشبخش در تمام روز انواع غذاهای دلپذیر ، اشتها آور به همراه نوشیدنی های مختلف را سرو می کند. این هتل آپارتمان یکی از لوکس ترین و زیبا ترین ها هتل آپارتمان های این شهر است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان حیات شرق کلیک کنید.

هتل آپارتمان آرین

هتل آپارتمان آرین مناسب نوروز

هتل آپارتمان آرین در خیابان امام رضا با فاصله 3 دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 30 اتاق مجهز و خدمات با کیفیت بالا به مسافران محترم مشهد می باشد. نزدیک بودن به مرکز شهر ، حرم مطهر ، خط BRT ، بازارچه سنتی رضا و بازار 17 شهریور باعث شده تا یکی از بهترین انتخاب ها برای بازدید کنندگان مشهد در تعطیلات نوروز باشد. اینترنت ، لباسشویی ، رستوران و استخر از جمله خدمات هتل است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت هتل آپارتمان آرین کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی