های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شاید شما هم قصد دارید برای مدتی خارج از محل سکونت خود اقامت داشته باشید اما برای انتخاب اسکان در مهمانپذیر، هتل آپارتمان و یا هتل دچار سردرگمی باشید در مقاله های گذشته در زمینه رتبه بندی هتل ها بر اساس ستاره شرح کاملی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با اشراف کامل بتوانید انتخابی درست داشته باشید اما در این مقاله از وبسایت "های هتل" در زمینه تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان ها توضیحات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

شاید ذهنیت شما در تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان فقط در اندازه و قیمت آن ها باشد ولی باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید زیرا تفاوت عمده بین هتل و هتل آپارتمان علاوه بر مساحت و قیمت در امکانات، ارائه خدمات ، نوع اتاق های موجود در آن می باشد ولی نباید این تصور در ذهن شما بوجود آید که حتما از نظر کیفیت در سطح پایین تری هستند و نمی توانید اقامت خوب در آنجا داشته باشید بلکه در بعضی موارد ارائه خدمات در هتل آپارتمان ها ممکن است در حد یک هتل دو یا سه ستاره باشد.

تفاوت بین هتل آپارتمان و هتل ها

تفاوت بین هتل و هتل آپارتمان

در واقع هتل ها شاید از نظر واحد های اقامتی بسیار شیک و مدرن تر باشند اما امکاناتی مانند آشپزخانه که بیشتر مسافران از آن استقبال می کنند را ندارند. واحد های موجود درهتل آپارتمان ها شرایطی فراهم آورده تا از زندگی موقت در آنجا لذت ببرید و بدون نیاز به وجود قولنامه می توانید برای هر مدتی که دوست دارید در آنجا اقامت داشته باشید.

نوع واحد اقامتی

تفاوت در نوع واحد اقامتی، مساحت و نقشه ساختمان سبب تفکیک هتل آپارتمان و هتل شده است واحد های اقامتی هتل آپارتمان ها شامل فضای مجزا مانند اتاق، فضایی برای نشمین، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است ولی واحد های اقامتی هتل ها معمولا ظرفیت هایی حدود دو الی سه نفر دارند. برای میهمانانی که تمایل دارند در طول اقامت کنار هم سفران خود باشند بهترین انتخاب می باشد.

نوع ارائه خدمات

از نظر سرویس دهی کلی مانند نظافت اتاق ها، حمل بار، کنترل ورود و خروج(برای ایجاد امنیت) هتل آپارتمان ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما خدماتی که هتل آپارتمان ها ارائه می دهند معمولا محدود تر می باشند و الزامی در ارائه خدماتی مانند روم سرویس، امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی که البته این ها نیز بر حسب تعداد ستاره متغیر هستند، وجود ندارد.

مساحت و اندازه واحد اقامتی

تفاوت در ابعاد و اندازه معیار هایی مانند مساحت لابی، تعداد واحد های اقامتی ، طراحی داخلی اتاق ها و هتل، مساحت و عرض خیابان هتل جزء تفاوت های اصلی بین هتل و هتل آپارتمان می باشد.

اما چطور انتخاب کنیم؟

چناچه شرایطی مانند امکان آشپزی، فضای تفکیک شده در واحد اقامتی و همچنین ظرفیت بالا جز اولویت های شما هستند حتما اسکان در هتل آپارتمان را انتخاب کنید زیرا از نظر قیمت نیز برای شما مقرون بصرفه تر خواهد بود.

در ادامه با تحقیق و بررسی فراوان به معرفی هتل آپارتمان های موجود در مشهد که از نظر امکانات، موقعیت مکانی و قیمت از شرایط عالی برخوردار هستند، می پردازیم . جهت اطلاع بیشتر ازقیمت و امکانات آنها بر روی نشانی درج شده کلیک نمایید.

تفاوت بین هتل آپارتمان و هتل ها

 

 

 

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • خیلی مطلب خوبی بود...

    خوشحال میشیم به ما سر بزنید:

    مشاهده قیمت و خرید انگشتر طلای مدرن نگین دار کد 537

    مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی