های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این روز های پایان تابستان بسیاری از ما به دلیل مسائل مختلف از رفتن به سفر جامانده ایم... ولی باید بگوییم که هنوز هم دیر نشده و می توانید با برنامه ریزی دقیق برنامه یک سفر عالی را ترتیب دهید. هنگام تصمیم گیری برای سفر موارد زیادی مانند کجا بریم؟ با چی بریم؟ با کی بریم؟ چی ببریم؟... به ذهنمان خطور می کند.

بعد از رسیدن به جواب همه اینها باید وسایل مورد نیاز را مشخص کنیم زیرا وسایل سفر با توجه به مقصدی که قرار است برویم تفاوت دارد بعنوان مثال نوع لباسی که می بریم با توجه به نوع آب و هوا تغییر می کند... در مناطق سردسیر بردن لباس های گرم مانند کلاه، دستکش، بادگیر از نوع کلاه دار بسیار ضروری می باشد و یا مناطقی که بارندگی در آنجا زیاد است از بردن چتر غافل نشوید در این مناطق از بردن قرص سرما خوردگی، ضد تب، دماسنج غافل نشوید و یا اگر مقصد مورد نظر از آب و هوای گرم برخوردار است سعی کنید لباس های روشن و راحت قابل شستشو و خشک  شدن استفاده کنید. به دلیل گرما سعی کنید از بردن مواد غذایی کنسرو نشده پرهیز کنید زیرا امکان فاسد شدن بسیار زیاد می باشد.

در انتخاب رنگ لباس، رنگ هایی انتخاب کنید که به راحتی قابل ست شدن باشند همچنین حتما به یاد داشته باشید از کفش های راحتی استفاده نمایید  زیرا برای دیدن جاذبه های دیدنی قرار است مسافت های طولانی را بپیمایید.

همچنین اگر قرار است این سفر تنهایی انجام شود تنها وسایل شخصی کافی است در نهایت باتوجه به وسیله نقلیه وسایل مورد نیاز تغییر می کند خیلی وقت ها زمان طولانی را می توانیم در سفر بمانیم و تصمیم می گیریم همراه با خانواده با وسیله نقلیه شخصی سفر کنیم در اینصورت باید وسایل بیشتری از لباس گرفته تا مواد غذایی همراه داشته باشیم اما سفر با وسایل عمومی مانند هواپیما و یا قطار معمولا زمان کمتری در مسیر هستیم  همچنین به دلیل محدودیت بار و پرداخت مبلغ زیاد برای اضافه بار باید در بردن وسایل ضروری دقت کنیم.

بیا ببندیم کوله بار سفر

اما درنهایت از بردن وسایل ضروری در هرکجا و با هروسیله نقلیه غافل نشوید مانند: اسناد و مدارک، وسایل اکترونیکی، دارو، تجهیزات ضروری برای کودکان، کمک های اولیه، وسایل شخصی غافل نشوید.

اسناد و مدارک:

کیفی بعنوان کیف مدارک می تواند در نظم دادن به وسایل شخصی کمک بسیاری کند تا در پیدا کردن هیچ یک از مدارک خود دچار سردرگمی نشوید. دفترچه بیمه در صورت وجود، کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت، کارت اعتباری، مراک مربوط به وسیله نقلیه مانند کارت ماشین، بیمه نامه، گواهینامه لازم و ضروری می باشد.

همچنین از بردن کارت دانشجویی یا  بردن کارت هایی مربوط به ارگان های خاص فراموش نشود زیرا بعضی مکان های دیدنی مانند موزه شامل تخفیف می شود.

 

داروها:

بعضی قرص ها مانند مسکن، سرماخوردگی،ضد تهوع، ضد اسهال برای پیشگیری از بیماری های عمومی ضروری می باشد اما متاسفانه بعضی افراد ممکن است دچار بیماری های خاصی باشند وحتما می بایست دارو مصرف کنند از بردن دارو های موردنظر و نسخه پزشک غافل نشوید.

وسایل الکترونیکی:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از اقامتگاه ها تا حدودی مجهز به وسایل الکترونیکی می باشد اما همراه داشتن پاور بانک، تبدیل شارژر، در بسیاری از سفر های کاری لّپ تاپ لازم می باشد. چناچه علاقه زیادی به عکاسی دارید SD CARD و پایه دوربین لازم می باشد.

وسایل مورد نیاز کودکان:

ضد عفونی کودکان، ضد آفتاب بچگانه، حشره کش با درصد پایین، آب وغذاهای سبک، پوشک بچه، کیف مربوط به وسایل آن، آب و غذای های سبک، کیف مربوط به نگهداری بچه.

کمک های اولیه:

چسب زخم، پداستریل، صابون، ملافه تمیز،ضد عفونی کننده ها، ماده ضد نیش حشرات، آنتی بیوتیک ها برای پیشگیری از عفونت.

بیا ببندیم کوله بار سفر

در نهایت توصیه می کنیم قبل از سفر چک لیست از وسایل سفر تهیه کنید تا وسایل مورد نیاز خود را فراموش نکنید. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی لازم برای رزرو اتاق و اقامتی مطمئن در شهر مشهد به وبسایت HiHotel.ir مراجعه نمایید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی