های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

فنگ شویی در سفر

شاید بارها و بارها احساس خستگی و کسلی نسبت به اطراف خود داشته باشیم ولی علت این بی حالی، کسلی و سردرگمی راندانیم... در این مقاله قصد داریم با توضیح در رابطه با علم فِنگ شویی و تاثیر مثبت آن، در بهبود کیفیت زندگی بپردازیم.

اصطلاح فِنگ شویی از طراحی و اصول در ساخت یا چیدن وسایل منزل، که این علم در معماری چینی رواج بیشتری دارد آمده و تلفظ درست آن(feng shui)  می باشد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به پیرامون خود اهمیت می دهید ومدام برای بهتر شدن حالتان دست به تغییر در دکوراسیون منزل یا اتاق خوابتان می زنید بهتراست با علم فِنگ شویی آشنا شوید.

در واقع فِنگ شویی تلفیقی از علم وهنر است، که تلفیق این دو اساس زندگی مطلوب تر را فراهم می آورد و اینگونه بیان می شود که هرچیزی که در اطراف شما هست و ممکن است برای سلامت روح و جسم شما آزردگی ایجاد کنند خیلی سریع از خود دور نمایید. فِنگ شویی برای بهبودی زندگی شما راهکار هایی ارائه می‌کند که از دیرباز تا به امروز نتایج صحیح داشته است.

فِنگ شویی ذهن نیز جز مهم ترین عوامل در بهبود سلامت روحی می باشد که با دور کردن افکار منفی و احساسات ناخوشایند بسیار از مشکلات روحی شما برطرف می شود.

به طبیعت بنگرید که چگونه در پاییز و زمستان شاخ و برگ های کهنه خود را دور می ریزد تا دوباره نشاط و سرزندگی را در خود بدست اورد

به آب بنگرید! اگر آب، این مایه ی حیات مثل همه موجودات به همین شکل و بدون تغییر و تحول در کره زمین به حیات خود ادامه می داد، بدون شک پس از مدتی می گندید و دریاها  و اقیانوس ها به لجن زار بزرگی تبدیل می شدند... هیچ چیزی در جهان بدون انرژی وجود ندارد پس بهتر است که نسبت به انرژی محیط خود آگاهی پیدا کنید تا شادی و سلامت جسم و روان خود را ارتقا بخشید.

 

فِنگ شویی به من یاد می‌دهد با تحلیل انرژی‌های فضای داخل و بیرون محل زندگی و کار خود، کیفیت انرژی‌های مثبت و منفی اطراف خود را شناخته و با ایجاد و افزایش انرژی‌های مثبت و کاهش و حذف انرژی‌های منفی، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشم. گستره ی این علم آنقد زیاد است که می بایست در جای جای زندگی به آن اهمیت داد.  

حتی اگر قرار است بصورت موقت  در اقامتگاهی درداخل یا خارج شهر خود باشید از انرژی های موجود در اطراف خود غافل نشوید.سامانه رزرواسیون "های هتل" با به اشتراک گذاشتن تصاویر وامکانات هتل های مختلف جهت بهبود کیفیت سفر و اقامتگاهی لذت بخش شما را یاری می کند تا با مشاهده تصاویر مطابق به سلیقه خود و هر آنچه که حس خوب را به شما القا می کند ، انتخابی خوب داشته باشید.

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی