های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

توریسم سلامت

توریسم سلامت چیست؟

توریسم سلامت در واقع همان گردشگرانی هستند که به قصد استفاده از خدمات پزشکی، مکان های درمانی و ...به جایی دور از محل سکونت خود مهاجرت می کنند. توریسم سلامت خود به سه بخش می شود:

 

·        توریسم تندرستی

·        توریسم درمانی

·        توریسم پزشکی

v    گردشگرانی که باعنوان توریسم تندرستی و توریسم درمانی مسافرت می کنند با هدف بهره مندی و استفاده از املاح و مواد معدنی  موجود در چشمه های آب گرم، لجن های طبیعی، درمان های گیاهی، فیش اسپا، زالو درمانی و ... مسافرت می کنند.

v    توریسم پزشکی به منظور درمان و یا انجام جراحی عمومی و یا تخصصی در کلینیک ها و بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی مسافرت می کنند.

 

خوشبختانه ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب وهوای معتدل، دامنه و دشت هایی مملو از گیاهان درمانی و چشمه های آب گرم و سرد سرشار از مواد معدنی مکانی مناسب برای جذب توریسم سلامت می باشد.

 

عنوان توریسم سلامت از زمانی در ایران بیشتر رواج پیدا کرد که با گسترش شهر ها و پیشرفت تکنولوژی و سهولت در نقل وانتقال، مردم با هدف درمان با نتیجه بهتر و قیمت مناسب در حوزه خدمات زیبایی، کاشت دندان، کاشت مو، درمان ناباروری و جراحی های تخصصی وعمومی وارد ایران شده در حال حاضر آمار دقیق از افرادی که تحت عنوان توریسم سلامت وارد ایران می شود وجود ندارد اما به گفته مسئولان تعداد افرادی که از اتباع خلیج فارس و عراق بعنوان گردشگر سلامت به ایران می آیند حدودا 20 هزار نفر می باشد. براساس قوانین و مقررات بیمارستان ها، چند شهر محدود دارای بیمارستان هایی با امکانات استاندارد و پزشکان متخصص در ایران وجود دارد، که مجوز پذیرش توریسم سلامت را دارند که با افتخار مشهد مقدس جز بیشترین جذب گردشگران سلامت می باشد.

در حالیکه خدمات پزشکی موجود در ایران بسیار پیشرفته و منحصر بفرد می باشد هزینه خدمات پزشکی در ایران در مقایسه باسایر کشورهای دنیا بسیار کمتر می باشد.

علاوه بر وجود کلینیک های معتبر با به روز ترین امکانات دنیا و پزشکان متخصص با مدارک اخذ شده ازدانشگاه های بین المللی وجود بارگاه حرم امام رضا (ع) می باشد و اقامتگاه های لوکس، هتل های پنج ستاره و هتل های چهارستاره با به روز ترین امکانات در سطح بین المللی و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله دلالیلی است که توریم سلامت، مشهد را انتخاب می کنند بطوریکه بسیار از گردشگران سلامت علاوه بر استفاده از خدمات درمانی و پزشکی می توانند سفری لذت بخش داشته باشند. به همین دلیل مشهد مقدس به عنوان قطب توریسم سلامت در ایران مطرح باشد.

از جمله مسائلی که بسیاری از گردشگران سلامت قبل از هرچیز باید به آن توجه کنند رزرو اقامتگاه مناسب می باشد و می بایست قبل از سفر جهت اقامت خود در هتل اقدام نمایند، اما این کار چگونه ممکن است؟

سامانه اینترنتی های هتل با ایجاد محیطی مناسب در فضای مجازی با هدف دسترسی سریع و آسان توریسم سلامت به اقامتگاه های متعدد با امکانات متنوع فراهم آورده تا گردشگران با مشاهده تصاویر و اطلاعات درج شده از هتل ها و حتی هتل آپارتمان های درجه عالی بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود در هر جای دنیا که هستند بدون هیچ نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سامانه رزوراسیون HiHotel.ir@  و دریافت  مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی