های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پاییز فصلی زیبا که با سردی دلچسب همراه است. در این آب و هوا بستن کوله بار سفر و گردشگری بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود از قدم زدن در دل طبیعت گرفته تا رفتن به مناطقی گرم سیر پا گذاشتن بر روی شن زار ها...

اما نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد انتخاب مقصد مورد نظر برای تفریح و گردشگری می باشد که در ادامه به بررسی یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران می پردازیم.

جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد تحت تاثیر آب و هوای گرم و خشک قرار گرفته که تابستان های طولانی و زمستان های کوتاه و ملایم دارد که با بارش باران و تگرگ همراه می باشد. در فصل پاییز در حالیکه قسمت های مختلف ایران در حال بارندگی پی در پی می باشند این جزیره در شرایط آب و هوای معتدل به سر می برد که موقعیت مناسبی برای گردشگری مهیا نموده است.

قدم زدن کنار ساحل آرام بر روی شن زار های نرم وسفید ساحل زیبای کیش بسیار دل انگیز و دلچسب خواهد بود طبق تحقیق و بررسی کارشناسان گردشگری، شن های سفید سواحل جزیره کیش علاوه بر اینکه جز زیباترین سواحل شن های سفید دنیا است خاصیت درمانی قابل چشمگیری دارد. در ادامه به معرفی و بررسی جاذبه های گردشگری کیش می پردازیم.

پارک دلفین ها، سفر پاییزی

پارک دلفین های کیش:

یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری کیش که 10 سال پیش با ایده ای نو آغاز به کار کرد و گردشگران زیادی را توانست به سمت خود جذب کند پارک دلفین ها می باشد. این پارک زیبا به دلیل وجود دلفین های هیجان انگیز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت... این مجموعه شامل باغ پرندگان، سالن تئاتر، سفره خانه و همچنین گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و شیر دریایی ... است.

رستوران های جزیره کیش:

جزیره کیش به دلیل استقبال افراد با فرهنگ های مختلف، شامل رستوران هایی با انواع غذا های فرنگی، دریایی، ایرانی و سنتی با کیفیت و قیمت های متفاوت است. وجود گروه های موسیقی در بعضی از رستوران های کیش سبب ایجاد تمایز، افزایش کیفیت و در نهایت افزایش رضایتمندی گردشگران شده است.

پارک ساحلی مرد ماهی گیر:

یکی دیگر از جاذبه های متفاوت این جزیره مجسمه خاص در شرق جزیره کیش می باشد. این مجسمه که تور بزرگی به طرف دریا پرتاب کرده است توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. خالی از لطف نیست با گرفتن عکسی زیبا کنار مجسمه، خاطره ای بیاد ماندنی برای خود ثبت نمایید.

ساحل مرد ماهی گیر

بازار ها و مراکز تجاری کیش:

وجود بازار های متنوع یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که شاید بیشترین سهم در جذب گردشگران را به خود دارند و بیشتر مسافران تمایل دارند در هتل هایی اقامت کنند که دسترسی آسان و راحت به این مراکز داشته باشند.

بازار های پر طرفدار جزیره کیش:

بازار سفین، بازار مروارید، بازار پانیذ، مریم، زیتون، ونوس، عرب ها، رویال مال، بازار پارس خلیج، بازار مرجان، پردیس 1 و2

نقل و انتقال در جزیره کیش:

همانطور که می دانید جزیره کیش از نظر مساحت حدود 90 کیلومتر مربع می باشد که در حالت کلی جز مناطق گردشگری کوچک محسوب می شود.نقل انتقال به دو صورت انجام می شود:

  • کرایه اتومبیل بدون راننده که از محل فرودگاه یا اقامتگاه تحویل گرفته می شود.
  • تاکسی تلفنی های سفید رنگ و یا تاکسی های خطی زرد رنگ، برای حفظ امنیت حتما از تاکسی های معتبر و شناخته شده استفاده کنید. وسایل نقلیه مانند مینی بوس و اتوبوس هم موجود می باشد.

ساحل کلبه هور

ساحل کلبه هور:

این ساحل زیبا و آرام به دلیل آرامش و سکوت دلچسبی که دارد برای دمی آسوده نشستن فارغ از هرگونه دغدغه و هیاهو بسیار مناسب می باشد. با نشستن در آلاچیق ها و تماشای دریای آرام با موج های پی در پی در تاریکی شب  نظاره گر آسمان پرستاره جزیره کیش باشید و از زندگی لذت ببرید.

کشتی یونانی ها

کشتی به گل نشسته یونانی ها در آب های جزیره کیش یکی از جاذبه های تاریخی و جالب توجه گردشگران می باشد چشم انداز این کشتی از دور برای گردشگران مهیا است ولی بسیار از گردشگران به دلیل کنجکاوی تمایل دارند داخل کشتی را مشاهده کنند، با مراجعه به یکی از کلوپ های غواصی و پوشیدن لباس های مخصوص می توانید وارد آب شده و داخل کشتی را ببینید.

قلعه وحشت، سفر در پاییز

قلعه وحشت کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری متفاوت جزیره کیش قلعه وحشت می باشد همانطور که از اسمش پیداست یکی از جاذبه های ترسناک و هیجان انگیز می باشد این قلعه با وجود مجسمه های شبیه سازی شده و متحرک مورد استقبال افرادی که طرفدار تفریحات ماجراجویانه هستند، می باشد.

ساحل مرجان کیش، سفر در پاییز

 

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش واقع در شرق این جزیره از پرطرفدارترین پارک های زیبای این منطقه بشمار می رود. ساحل آرام مرجان ها با محوطه سازی زیبا و خاص شرایطی را فراهم آورده که گردشگران فارغ از هرگونه شلوغی و هیاهو می توانند اوقات خوشی را در این پارک زیبا سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

پاییز، زیبا در مشهد

شما عزیران می توانید با مشاهده هتل های متنوع موجود در سامانه رزرواسیون “های هتل با آگاهی کامل نسبت به قیمت، موقعیت مکانی و امکانات هتل، انتخابی متناسب با معیار های خود داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی