های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

“های هتل “ در برگیرنده ی طیف وسیعی از مراکز اقامتی در ایران مخصوصا شهر زیبا و زائر پذیر مشهد می باشد که با تضمین ارائه بهترین خدمات هتل با هزینه دلخواه شما مسافرین ارجمند، قادر به پشتیبانی از تمام نیازهای شما در خصوص اقامت در هتل هایی با بهتربن کیفیت و امکانات و نزدیک به مراکز تفریحی و مکان های زیارتی می باشد. ” های هتل ” امکان رزرو اینترنتی و آنلاین هتل را برای راحتی و آرامش خاطر شما مسافرین عزیز فراهم نموده است. بنابراین در این مقاله به آموزش رزرو اینترنتی هتل می پردازیم.

رزرو اینترنتی هتل های پیشنهادی

انتخاب هتل

با توجه به رزرو صد در صد آنلاین هتل و هتل آپارتمان های پیشنهادی شامل هتل پرستاره مشهد ،هتل آپارتمان آلتون و هتل آپارتمان آرین مشهد وهم چنین رزرو دو مرحله ای برای گرفتن پایین ترین نرخ رزرو هتل های دیگر در وب سایت “های هتل”، می توانید پس از انتخاب هتل مورد نظر اطلاعاتی شامل آدرس ، تعداد طبقات و تعداد اتاق ها در سمت چپ صفحه و عکس هایی از فضای داخلی هتل را مشاهده کنید که این امر برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با فضای آرام، مدرن و زیبای هتل در سمت راست صفحه به نمایش گذاشته شده است. در پایین صفحه نیز امکانات هتل به همراه نقشه و موقعیت هتل بروی نقشه وجود دارد.

رزرو اینترنتی هتل پیشنهادی

رزرو اتاق

در همین صفحه امکان انتخاب و رزرو اتاق وجود دارد. شما میتوانید ازمیان لیست اتاق های ارائه شده ، با توجه به تعداد مسافرین ، خدمات موردنظر و بودجه اختصاص داده شده به سفرتان، اتاقی را انتخاب و روی “رزرو اتاق” کلیک کنید.

رزرو اینترنتی هتل پیشنهادی

اگر یکی از هتل های پیشنهادی ما را انتخاب کرده باشید در این قسمت با وارد کردن اعداد امنیتی تصویر و فشردن کلید “ورود”، وارد سامانه رزرواسیون “های هتل” می شوید.

در این مرحله باید نام هتل، تاریخ ورود و مدت اقامت را وارد کنید و کلید ” جستجو ” را کلیک کنید.

انتخاب خدمات و مشخصات میهمانان

در مرحله بعد باید در ابتدا اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تعداد اتاق، تعداد افراد بزرگسال و خردسال را مشخص نمایید. در نهایت با زدن دکمه ی” رزرو” وارد مرحله بعد رزرواسیون هتل شوید.

نتیایج جستجو

انتخاب خدمات و مشخصات میهمانان

در این مرحله میتوانید با انتخاب خدمات هتل و وارد کردن مشخصات مسافرین در قسمت اطلاعات میهمانان و  مرور قیمت ها و وضعیت رزرو هتل، با وارد کردن تلفن همراه و پست الکترونیک خود، دکمه “محاسبه مجدد” را در قسمت وضعیت رزرو کلیک کنید و جهت وارد شدن به درگاه پرداخت، دکمه ی” رزرو “ را کلیک کرده تا وارد وب سایت بانک شوید.

رزرو اینترنتی هتل

در درست وارد کردن شماره تلفن و پست الکترونیک خود دقت کنید چرا که این دو تنها راه ارتباط ما با شما می باشد.

پرداخت الکترونیکی

با انتخاب درگاه الکترونیکی بانک پاسارگاد به سایت بانک وارد می شوید و در صورت پرداخت موفق رزرو شما تایید می گردد و می توانید با خیالی آسوده از داشتن اقامتی خوش در مقصد مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. برای تکمیل خرید 10 دقیقه فرصت دارید، در غیر اینصورت هیچ رزروی انجام نخواهد شد و “های هتل “هیچ مسئولیتی در قبال رزرو  شما نخواهد داشت. پس از تکمیل مراحل رزرواسیون، بلافاصله کد رزرواسیون و سریال واچر برای شما نمایان می گردد.

توجه داشته باشید که مراحل رزرو هتل و دریافت واچر کاملا آنلاین بوده و نیاز به انتظار جهت تایید توسط آژانس و یا پیگیری رزرو از سوی شما مسافر گرامی را ندارد.

رزرو اینترنتی سایر هتل ها

ولی اگر هتل های پیشنهادی را مد نظر ندارید، می توانید هتل مورد نظر خود را از وب سایت انتخاب کنید و با زدن دکمه “رزرو اتاق ” وارد صفحه رزرو دو مرحله ای می شوید و می توانید با پر کردن فرم شامل نام و نام خانوادگی، شماره همراه ،تاریخ ورود، نام هتل، تعداد نفرات و مدت اقامت با کلیک به روی دکمه ” رزرو هتل ” منتظر تماس از طرف ” های هتل ” باشید، تاهمکاران با گرفتن پایین ترین نرخ رزرو هتل شما را در داشتن سفری آرام و بی دغدغه با بهترین کیفیت و نرخ، یاری نمایند.

رزرو اینترنتی هتل پیشنهادی

با آرزوی سفری خوش و خاطره انگیز برای شما مسافر ارجمند، امیدواریم آموزش رزرو اینترنتی هتل مفید بوده باشد.

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • امیر برادران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی