های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

های هتل

ما در تیم سلام هتل آماده ایم که سفر آرزویی خودتان را خاطره ای کنیم

ارائه خدماتی همچون اماکن اقامتی مناسب و با کیفیت، مکان های دیدنی شهر، بازارهای خرید و سوغاتی آن شهر مقصد را به شما پیشنهاد بدهیم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

هتل مکانی است که راحتی ، حفظ حریم خصوصی ، امنیت و آسودگی را  برای میهمانان خود فراهم می کند. هتل ها انواع مختلفی از اتاق ها را ارائه می دهند که در اندازه، طراحی و امکانات طبقه بندی می شوند. انواع اتاق های هتل تحت تأثیر محل هتل، ظرفیت آنها، بازار هدف آن و سطح خدمات ارائه شده درجه بندی می شود.

 

اتاق استاندارد

اتاقهای استاندارد، که به آن سینگل روم نیز گفته می شود، قدیمی ترین نوع اتاقها درصنعت هتل است. آنها به طور معمول نسبت به قیمت، امکانات و راحتی از ارزش خوبی برخوردارند. اتاق های استاندارد مجهز به امکانات اساسی و به طور کلی مقرون به صرفه ترین آنها هستند. قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نمایی از چشم انداز ، طراحی و نوع مبلمان، نرمی تختخواب و ... که این اتاق ها از نظر امکانات و کیفیت در هتل های مختلف متفاوت هستند به عنوان مثال اتاق های استاندارد در هتل های 3 ستاره معمولاً با مبلمان معمولی طراحی شده... اتاق های استاندارد پنج ستاره مجهز به مبلمان لوکس ، امکانات کاربردی و آثار هنری - مجسمه ها و یا نقاشی ها هستند. بسته به امتیاز هتل ، اتاق های استاندارد از نظر اندازه متفاوت هستند. به عنوان مثال اتاق های استاندارد در هتل های 2 ستاره بین 25 تا30 مترمربع است، در حالی که اتاق های هتل های 5 ستاره حداقل 38 متر مربع دارند. اتاق های استاندارد برای اقامت های فردی یا استراحت های کوتاه و شبانه ایده آل هستند.

 

اتاق های لوکس

اتاق های لوکس معمولاً از جمله گران ترین اتاق در هتل ها هستند. اتاق های لوکس از نظر اندازه نسبت به اتاق های استاندارد بزرگتر هستند و در میزان راحتی و امکانات آنها بین هتل ها تفاوت هایی وجود دارد. آنها مجهز به امکانات خوبی و خدمات رایگان از جمله دسترسی به مرکز تناسب اندام یا استخر، جلسات ماساژ، تورها و ترانسفر هستند. اتاق های لوکس معمولاً منظره خاصی دارند: منظره دریا، چشم انداز کوه، چشم انداز باغ یا نمای داخل...

 

سوئیت ها

سوئیت ها آپارتمان های کوچکی هستند که خانواده ها یا مهمانی های بزرگ را در خود جای می دهند. انواع مختلفی از سوئیت ها وجود دارد، شامل:

·        سوپر سوئیت

·        سوئیت های استاندارد

·        سوئیت های جونیور

سوئیت های سوپر: همچنین به سوئیت های مجلل ، سوئیت های رئیس جمهور و سوئیت های اجرایی گفته می شود. آنها معمولاً پرطرفدارترین اتاق های یک هتل هستند.

سوئیت های استاندارد آپارتمان هایی با ابعاد کوچک هستند که اندازه آنها بین 35 تا 40 متر مربع است. آنها مجهز به امکانات استاندارد از جمله اینترنت پر سرعت ، تلویزیون و تلفن هستند. سوئیت های استاندارد برای مسافران تجاری ایده آل است.

سوئیت های جونیور: اتاق های بزرگی هستند که از نظر اندازه از اتاق های استاندارد فراتر می روند. آنها یک درجه بالاتر از اتاقهای یک نفره هستند و از امکانات رفاهی برخوردار هستند اما به اندازه سوئیت های استاندارد یا سوپر، لوکس نیستند. سوئیت های Junior با توجه به اندازه ، امکانات و تفریحی که دارند ، قیمت گذاری شده اند. اندازه آنها معمولاً بین 30 تا 35 متر مربع است. سوئیت های جونیور علاوه بر امکانات استاندارد، آشپزخانه و اینترنت دارند. آنها برای زوج های جوان، تعطیلات و افراد تجاری مناسب هستند.

 

ما در گروه رزوراسیون "های هتل" برآنیم که با ارائه مقاله های آموزشی اطلاعات مفید در زمینه انتخاب اقامتگاه در سفر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات و مشاوره لازم برای رزرو اتاق و اقامتی مطمئن در شهر مشهد به وبسایت HiHotel.ir مراجعه نمایید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی